Prohlížení ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013) dle názvu
Zobrazují se záznamy 63-82 z 119
-
Porovnání dynamických vlastností vozidel různých koncepcí
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-30)Diplomová práce se zabývá rešerší existujících koncepcí, speciálně pak pohonů všech kol osobních vozidel. Zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován vývoji, ... -
Porovnání pohonů městských elektrobusů
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Majera Juraj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-06)Předmětem diplomové práce je zhodnocení stavu elektromobility v rámci městské autobusové dopravy a navržení testování vhodnosti vozidel pro konkrétní lokalitu. Stav elektromobility v MHD je v této práci demonstrován na ... -
Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Předmětem bakalářské práce "Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla" bylo provést simulace několika elektro hybridních vozidel v jízdních cyklech NEFZ a WLTP a vlastním cyklu a porovnat výsledky s ... -
Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán ... -
Posouzení pozornosti řidiče s použitím nelineární analýzy dat
; Vedoucí práce: Vysoký Petr; Oponent práce: Fábera Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-29)Cílem této práce je zjistit, zda snížená viditelnost a únava řidičů vyvolávají chaotické chování. Oba experimenty - únava i pozornost - jsou založeny na datech získaných pomocí vozidlového simulátoru. Pro zjištění chaotického ... -
Požární odolnost osobních vozidel a hasící systémy
; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Koloc Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-09) -
Problematika záměrného ovlivňování funkce GNSS přijímače
; Vedoucí práce: Sliacky Milan; Oponent práce: Šrotýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)Globální satelitní navigace je čím dál více využívána v civilní infrastruktuře, veřejnou dopravu nevyjímaje. Byla zjištěna řada případů, kdy byly přijímače satelitní navigace neschopny příjmu signálu díky jednoduchým, ... -
Prvky integrované bezpečnosti automobilů
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-23)Předmětem bakalářské práce ?Prvky integrované bezpečnosti automobilů? je analyzovat aktuální stav bezpečnosti soudobých vozidel s následným zaměřením na prvky ochrany osob vně automobilů při srážce. Na základě výsledků z ... -
Reakční čas řidičů
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ... -
Rezonanční výfuk dvoudobého motoru
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)Bakalářská práce se zabývá vlivem rezonančního výfukového systému na parametry dvoudobého motoru. V první části práce je uvedena teorie vlivu, zásady návrhu jednoltivých částí a výpočet tří variant výfuků. V části druhé ... -
Řízené systémy výhledu z vozidla a signalizace
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-27)Diplomová práce se zabývá definicí výhledu z vozidla a rešerší existujících zařízení a systémů pro osvětlení a světelnou signalizaci osobních vozidel. Popsány jsou pojmy jako bezpečnost, vidění nebo světlo. Práce obsahuje ... -
Scénáře pro testování vozidlových systémů v kombinovaném simulátoru HIL - HMI
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Předmětem diplomové práce „Scénáře pro testování vozidlových systému v kombinovaném simulátoru HIL-HMI“ je vytvoření funkčního HIL-HMI simulátoru. Dále se v práci identifikují vozidlové systémy vhodné pro testování v HIL-HMI ... -
Senzorické systémy autonomních vozidel;
; Vedoucí práce: Šotola Martin; Oponent práce: Dvořák Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Diplomová práce obsahuje dva hlavní oddíly, první se zabývá vhledem do problematiky autonomních vozidel a jejich senzorických systémů. Mezi které řadíme sonary, radary, lidary a kamery. Následně je pozornost věnována ... -
Simulace systému carsharingu elektromobilů ve velkých městech
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Simulace zkoušky stability vozidla
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-31)Tato práce se zabývá stabilitou vozidla a simulací zkoušky stability vozidla. Nejprve popisuje obecně stabilitu a pohybové rovnice. Dále seznamuje s provedenou zkouškou stability vozidla s pohyblivým těžištěm na Fakultě ... -
Simulátor nárazu - metody využití
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Holba Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)Předmětem této bakalářské práce je vytvořit si představu o existujících nárazových simulátorech a o zkouškách prvků pasivní bezpečnosti, které na nich probíhají. Na základě této analýzy pak vybrat zkoušky proveditelné na ... -
Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)Predmetom bakalárskej práce "Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty" je posúdenie laboratórnych simulácií kolíznych dejov. V prvej časti sú popísané prvky vnútornej a vonkajšej pasívnej bezpečnosti. Druhá časť práce je ... -
Simulátorové scénáře pro experimenty cílené na únavu řidiče
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28) -
Simulátorový experiment zaměřený na detekci mikrospánků za volantem
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Novák Mirko
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-01) -
Spojovací technologie ve výrobě lodí
; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Růžička Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)