• Porovnání dynamických vlastností vozidel různých koncepcí 

      Autor: Zubák Jaromír; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-30)
      Diplomová práce se zabývá rešerší existujících koncepcí, speciálně pak pohonů všech kol osobních vozidel. Zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován vývoji, ...
    • Porovnání pohonů městských elektrobusů 

      Autor: Nikola Strnadová; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Majera Juraj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-06)
      Předmětem diplomové práce je zhodnocení stavu elektromobility v rámci městské autobusové dopravy a navržení testování vhodnosti vozidel pro konkrétní lokalitu. Stav elektromobility v MHD je v této práci demonstrován na ...
    • Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla 

      Autor: Heřmanová Jolana; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
      Předmětem bakalářské práce "Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla" bylo provést simulace několika elektro hybridních vozidel v jízdních cyklech NEFZ a WLTP a vlastním cyklu a porovnat výsledky s ...
    • Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory 

      Autor: Culek Jakub; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán ...
    • Posouzení pozornosti řidiče s použitím nelineární analýzy dat 

      Autor: Zýková Lucie; Vedoucí práce: Vysoký Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-29)
      Cílem této práce je zjistit, zda snížená viditelnost a únava řidičů vyvolávají chaotické chování. Oba experimenty - únava i pozornost - jsou založeny na datech získaných pomocí vozidlového simulátoru. Pro zjištění chaotického ...
    • Požární odolnost osobních vozidel a hasící systémy 

      Autor: Gvuzd Jakub; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Koloc Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-09)
    • Problematika záměrného ovlivňování funkce GNSS přijímače 

      Autor: Dostál Martin; Vedoucí práce: Sliacky Milan; Oponent práce: Šrotýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Globální satelitní navigace je čím dál více využívána v civilní infrastruktuře, veřejnou dopravu nevyjímaje. Byla zjištěna řada případů, kdy byly přijímače satelitní navigace neschopny příjmu signálu díky jednoduchým, ...
    • Prvky integrované bezpečnosti automobilů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-23)
      Předmětem bakalářské práce ?Prvky integrované bezpečnosti automobilů? je analyzovat aktuální stav bezpečnosti soudobých vozidel s následným zaměřením na prvky ochrany osob vně automobilů při srážce. Na základě výsledků z ...
    • Reakční čas řidičů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ...
    • Rezonanční výfuk dvoudobého motoru 

      Autor: Toman Přemysl; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem rezonančního výfukového systému na parametry dvoudobého motoru. V první části práce je uvedena teorie vlivu, zásady návrhu jednoltivých částí a výpočet tří variant výfuků. V části druhé ...
    • Řízené systémy výhledu z vozidla a signalizace 

      Autor: Vašica Tomáš; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-27)
      Diplomová práce se zabývá definicí výhledu z vozidla a rešerší existujících zařízení a systémů pro osvětlení a světelnou signalizaci osobních vozidel. Popsány jsou pojmy jako bezpečnost, vidění nebo světlo. Práce obsahuje ...
    • Scénáře pro testování vozidlových systémů v kombinovaném simulátoru HIL - HMI 

      Autor: Aleš Novák; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Předmětem diplomové práce „Scénáře pro testování vozidlových systému v kombinovaném simulátoru HIL-HMI“ je vytvoření funkčního HIL-HMI simulátoru. Dále se v práci identifikují vozidlové systémy vhodné pro testování v HIL-HMI ...
    • Senzorické systémy autonomních vozidel; 

      Autor: Piksa Ondřej; Vedoucí práce: Šotola Martin; Oponent práce: Dvořák Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Diplomová práce obsahuje dva hlavní oddíly, první se zabývá vhledem do problematiky autonomních vozidel a jejich senzorických systémů. Mezi které řadíme sonary, radary, lidary a kamery. Následně je pozornost věnována ...
    • Simulace systému carsharingu elektromobilů ve velkých městech 

      Autor: Rozhdestvenskiy Dmitry; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Simulace zkoušky stability vozidla 

      Autor: Budka Josef; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-31)
      Tato práce se zabývá stabilitou vozidla a simulací zkoušky stability vozidla. Nejprve popisuje obecně stabilitu a pohybové rovnice. Dále seznamuje s provedenou zkouškou stability vozidla s pohyblivým těžištěm na Fakultě ...
    • Simulátor nárazu - metody využití 

      Autor: Jirák Jakub; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Holba Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem této bakalářské práce je vytvořit si představu o existujících nárazových simulátorech a o zkouškách prvků pasivní bezpečnosti, které na nich probíhají. Na základě této analýzy pak vybrat zkoušky proveditelné na ...
    • Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty 

      Autor: Buľko Matej; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Predmetom bakalárskej práce "Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty" je posúdenie laboratórnych simulácií kolíznych dejov. V prvej časti sú popísané prvky vnútornej a vonkajšej pasívnej bezpečnosti. Druhá časť práce je ...
    • Simulátorové scénáře pro experimenty cílené na únavu řidiče 

      Autor: Šumelda Alan; Vedoucí práce: Novotný Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Simulátorový experiment zaměřený na detekci mikrospánků za volantem 

      Autor: Řeháková Anna; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Novák Mirko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-01)
    • Spojovací technologie ve výrobě lodí 

      Autor: Louša Tomáš; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Růžička Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)