Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Skripty pro tvorbu animační kostry, Scripts for animation rig creation
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ...
Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D, Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D
; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...