• Efektivní vzorkování pro výpočet komplexního osvětlení v reálném čase 

      Autor: Karel Tomanec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Tato práce se zabývá pokročilými technikami pro výpočet komplexního přímého a nepřímého osvětlení v reálném čase se zaměřením na metodu ReSTIR (Reservoir-based SpatioTemporal Importance Resampling). Součástí práce je ...
    • Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty 

      Autor: Emese Szabó; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Práce pojednává použití válců jako obalová tělesa při sledování paprsku pro různé typy scén obsahující podlouhlé objekty. Představuje způsob sjednocení obalových těles ve tvaru válce a zkoumá jejich výhody. Navrhnutá metoda ...
    • Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení 

      Autor: Jaroslav Kravec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ...