Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry, Creation of modular 3D assets for videogames
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Hráči počítačových her mají stále vyšší a vyšší nároky na grafické zpracování herního světa a jeho detaily. Aby jim mohlo být vyhověno, grafici musí neustále upravovat svůj přístup a používané modelovací techniky. Jeden z ...
Procedurální generování prostředí pro videohry, Procedural generation of videogame environments
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...
Procedurální generování modelů měst, Procedural generation of city models
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit co nejobecnější nástroj pro vytváření modelů měst se zaměřením na silnice a jejich okolí. Detaily jsou zaměřovány hlavně na globální hledisko, jako okolní překážky budov, parkoviště ...