Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 22
Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU, Approximate computation of global illumination effects on the GPU
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Efektivní zobrazování volumetrických dat na GPU, Efficient rendering of volumetric data on the GPU
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Efektivní vzorkování pro instantní radiozitu, Efficient Sampling for Instant Radiosity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
Modelování vodní hladiny, Water Surface Modeling
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá problémy simulací vodní hladiny pomocí spektrální syntézy. Pro simulací hladiny budeme používat Rychlou Fourierovou Transformace. Podíváme se na to, jak FFT algoritmus může být implementovan na grafickém ...
Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic, Water Simulation using Wave Particles
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu.
Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust, Implementation of rendering system in Rust
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ...
Editor geometrie v systému VRUT, Geometry editor in VRUT
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
Tato práce se zabývá implementací modulu na úpravu geometrie do softwaru VRUT a obecným využitím a funkcionality softwaru VRUT. Mimo jiné ale zkoumá i jiné softwary podobných typů na úpravu geometrie a zabývá se rozdíly v ...
Simulace zvětrávání hornin, Weathering of rocks
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ...
Vizuální simulace deště, Visual Simulation of Rain
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ...
Model oblohy pro systém VRUT, Daylight model for system VRUT
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací modulu pro simulaci oblohy, který může být použit v systému VRUT. Práce se dále zaměřuje na implementaci samostatné aplikace, která podporuje vzdušnou perspektivu při ...