• Cluster pro Virtual Reality Universal Toolkit 

      Autor: Slivárich Jiří; Vedoucí práce: Kubr Jan; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine 

      Autor: Čáp Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
      Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ...
    • Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android 

      Autor: Petriska Jakub; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce zahrnuje návrh a implementaci herního enginu pro platformu Android a popisuje zpusob jeho použití. Projekt je zameren na vytvorení jednoduše použitelného, žánrove nezávislého a rozširitelného herního enginu. ...