• Algoritmy vedení po trati pro autonomní vozidlo 

      Autor: Jan Švancar; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Filip Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Tato se práce se zabývá problémem vedení autonomního vozidla po referenční cestě. Cílém této práce bylo vytvořit a imple-mentovat algoritmus pro sledování cestz, který by byl schopný brát v úvahu mož-nosti přeauktuované ...
    • Definice letové obálky pro vertikální přistání 

      Autor: Jack Charles Hooper; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Beneš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
      This paper will investigate the development of a landing footprint for a re-entry vehicle. Vehicles can re-enter the atmosphere with a range of orientations, velocities and flight path angles. The central question is whether ...
    • Fúze senzorických dat polohy pro autonomní vozidla 

      Autor: Tomáš Twardzik; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Sojka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
      Magisterská práce se věnuje tématu fúze dat pro lokalizaci autonomních vozidel. V teoretické části jsem zmapoval široké spektrum současných technologií používaných pro lokalizaci autonomních vozidel a vytvořil jsem kompaktní ...
    • H2 optimal control algorithms for vehicle control 

      Autor: David Vošahlík; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Vzestup autonomních vozidel a e-mobility umožňuje nasazení pokročilých řídicích systémů. Řízení na úrovni dynamiky vozidla poskytuje vyšší bezpečnost a lepší odezvu speciálně při velmi rychlých manévrech. Tato práce bere ...
    • Návrh pokročilého trakčního systému vozu 

      Autor: Jakub Valerián; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Lászlo Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce pojednává o návrhu pokročilé trakční kontroly pro elektrické vozidlo. První část je věnována teoretickému průzkumu, tedy pohonu celého vozidla a přenosu síly přes pneumatiky, jednotlivým typům elektrických vozidel ...
    • Odhadování stavů vozidla 

      Autor: Karim Al Reyahi; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Pekař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Vývoj autonomních vozidel se velmi rychle posouvá vpřed. Aby bylo možné dosáhnout plně autonomních vozidel, je nutné získat co nejvíce dat, která popisují chování vozidla. Rozpočet projektů bývá omezený, proto hrají celkové ...
    • Systémy aktivního řízení momentu pro elektromobily 

      Autor: Mondek Martin; Vedoucí práce: Hromčík Martin; Oponent práce: Haniš Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      V této práci jsou prezentovány a popsány různé systémy rozdělení hnacího momentu u elektrických vozidel. Je představeno několik matematických modelů vozidel pro simulaci jízdní dynamiky nebo pro vývoj řídících systémů. ...
    • Využití vestavěného QP solveru pro automotive aplikace 

      Autor: Tomáš Rutrle; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Klaučo Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Hlavním cílem této práce je vývoj rámce pro externí solver kvadratických problémů využívající CAN a CAN FD sběrnice. V první řadě je představen mikrokontroler, na který jsou nasazeny dva různé solvery. Dále je pro kontroler ...
    • Vývoj brake-by-wire systémů vozu 

      Autor: Tomáš Veselý; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací inovativního Brake-by-Wire brzdného systému pro potřeby současně vznikajícího projektu protypového vozidla skupiny SDS. Hlavním cílem této práce je hardwarová a softwarová ...