• Konfigurace frekvenčního měniče pro trakční motory elektrické formule 

      Autor: Michal Kopiar; Vedoucí práce: Hlinovský Vít; Oponent práce: Houf Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-02)
      Design elektrických vozidel zahrnuje hnací ústrojí a poskytuje mnoho možností, jak vylepšit dynamické vlastnosti vozidla. To je patrné zejména v soutěži Formula Student, kde hlavním cílem je zaměření na dynamicke vlastnosti ...
    • Návrh elektronického stabilizačního systému vozu 

      Autor: Lukáš Halaška; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      S ohledem na význačný pokrok technologií autonomního řízení mají moderní vozidla ve své výbavě širokou škálu elektronických řídících systémů, které významně zlepšují bezpečnost dopravy. Jedním z nich je elektronický ...
    • Návrh řídícího systému autonomního závodního vozidla 

      Autor: Marek Boháč; Vedoucí práce: Hromčík Martin; Oponent práce: Vošahlík David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      V této práci se zabývám popisem návrhu, vývoje a implementace řídícho systému pro první autonomní závodní formuli týmu eForce Driverless pro soutěž Formula Student. Práce se zaměřuje zejména na plánování pohybu, řízení ...
    • Řízení podelného skluzu kol vozidla 

      Autor: Jan Kučera; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Cílem této práce je využít možností, které skýtají elektrická vozidla se čtyřmi nezávisle poháněnými koly, pro zlepšení jízdní charakteristiky malé formule. K tomu jsou použity postupy známé pod souhrnným názvem model based ...
    • Řízení podelného skluzu kol vozidla pro systém rozdělení trakčního momentu 

      Autor: Petr Turnovec; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Tato práce se zabývá vývojem řídících systémů pro rozdělování hnacího momentu na kola zadní nápravy vozidla. Nejprve je představen matematický model vozidla a jeho kol. Pak je rozebírána stabilita vozidla, jeho nedotáčivost ...