• Uživatelský manuál (soubor řešených úloh) pro předmět ROBOTI 

      Autor: Jan Daněk; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-30)
      Cílem této práce je formulovat praktická cvičení pro předmět ROBOTI, který je vyučován na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze v prvním ročníku bakalářského studia programu Kybernetika a Robotika. Základ této práce tvoří ...
    • Uživatelský manuál na použití programovacího jazyka Python pro LEGO Mindstorms EV3 

      Autor: Adam Jáneš; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-30)
      Cílem této bakalářské práce je seznámit studenty prvního ročníku bakalářského studia programu Kybernetika a robotika s LEGO MINDSTORMS EV3 a vytvořit instalační a uživatelský manuál programovacího jazyka Python. Využití ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms - návrh soutěžní úlohy pro ROBOSOUTĚŽ 

      Autor: Josef Rastočný; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací soutěžní úlohy pro ROBOSOUTĚŽ. V práci je popsána výroba samotné konstrukce pro soutěžní úlohu, řízení motoru pomocí Arduina a H-můstku, využití stavebnice LEGO Mindstorms EV3 ...