• H2 optimal control algorithms for vehicle control 

      Autor: David Vošahlík; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Vzestup autonomních vozidel a e-mobility umožňuje nasazení pokročilých řídicích systémů. Řízení na úrovni dynamiky vozidla poskytuje vyšší bezpečnost a lepší odezvu speciálně při velmi rychlých manévrech. Tato práce bere ...
    • Optimální plánování a řízení dynamiky vozidla 

      Autor: Petr Turnovec; Vedoucí práce: Vošahlík David; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Tato práce porovnává metody model predictive control a minimum-violation planning pro optimální plánování trajektorie vozidla a jeho řízení. Problémy plánování jsou definovány pomocí výroků lineární temporální logiky, které ...
    • Pokročilé koncepty řízení jízdních platform s redundantním ovládáním 

      Autor: Jan Belák; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Tato práce představuje několik strategií řízení príčné dynamiky vozidel s možností natáčení všech čtyř kol. Na začátku práce je odvozen dvoustopý model auta, zaměřený na jednoduchou identifikaci parametrů vozidla. Tento ...
    • Řídicí systém pro aktivní podvozek vozidla 

      Autor: Jiří Minarik; Vedoucí práce: Liškář Petr; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Bezpečnostní systémy jako ESP a ABS jsou omezeny saturací sil v kontaktní ploše pneumatik. Active Camber Control může aktivně měnit saturaci a tím poskytovat vyšší hodnocení v bezpečnosti a výkonu auta. Tato práce poskytuje ...
    • Stavba demonstrátoru řídicího systému brzd 

      Autor: Milan Mitterko; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-31)
      Cílem této práce je vytvoření funkčního demonstrátoru brzdění po drátě, s verifikovaným řídícím algoritmem. Nejdříve je prezentována architektura platformy, její použité části a konečné sestrojení. Následně, je popsána ...
    • Tlumení výkyvu závaží zavěšeného na dronu 

      Autor: Daniel Bukovský; Vedoucí práce: Bušek Jaroslav; Oponent práce: Hromčík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-27)
      Tato práce se zabývá řízením kývání břemena zavěšeného na kvadrokoptéře. V rámci práce byl vytvořen matematický model a navrženo řízení ZV shaperem. Následně byly simulačními experimenty ověřovány funkce řízení při zahrnutí ...
    • Vývoj algoritmů adaptivního tempomatu 

      Autor: Jan Švancar; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Úcelem této práce bylo vyvinout testovací rozhraní pro Adaptivní tempomat ve virtuálním prostredí a vyvinout algoritmus Adaptivního tempomatu s požadavky na bezpecnost a komfort pasažéru k otestování. K vytvorení testovacího ...
    • Vývoj brake-by-wire systémů vozu 

      Autor: Tomáš Veselý; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací inovativního Brake-by-Wire brzdného systému pro potřeby současně vznikajícího projektu protypového vozidla skupiny SDS. Hlavním cílem této práce je hardwarová a softwarová ...