Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Paralelizace algoritmu pro řešení her s neúplnou informací, Parallelization of an Algorithm for Solving Imperfect Information Games
; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Kopřiva Štěpán (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
Metody generování strategií pro stochastické hry s nulovým součtem, Incremental Strategy Generation Methods for Stochastic Zero-SumGames
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
Teorie her se v dnešní době promítá do stálé většího počtu disciplín. Lze její pomocí řešit jak samotné společenské hry, od níž je název teorie her odvozen, tak především ekonomické, hospodářské nebo vojenské cíle. ...
Rozšíření iterativního párového algoritmu pro řešení kolizí, Extension of Iterative Peer-to-Peer Collision Avoidance Algorithm
; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Kopřiva Štěpán (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
Algoritmy pro generování herního pole ve hře minesweeper, Algorithms for Minesweeper Game Grid Generation
; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Čáp Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
Minesweeper je videohra z roku 1990. Nalezení řešení jedné její instance nebo důkaz jeho neexistence je NP úplný problém. V této práci prozkoumám algoritmy, které tento problém řeší v polynomiálním nebo exponenciálním čase ...
Šachové algoritmy využívající hluboké neuronové sítě, Chess-Playing Algorithms with Deep Neural Network Heuristics
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Kopřiva Štěpán (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
Nedávno vyvinutý algoritmus AlphaGo pro hraní hry Go, porazil světového mistra v této hře. Tohoto úspěchu bylo dosaženo pomocí heuristických funkcích založených na hlubokých konvolučních neuronových sítí s využitím algoritmu ...
Analýza použitelnosti pebble-motion algoritmů pro koordinaci trajektorií v multi-robotickém týmu, Applicability of Pebble-Motion Approaches for Trajectory Coordination in Multi-Robot Teams
; Vedoucí práce: Čáp Michal; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
Cílem této práce je navrhnout algoritmus pro koordinaci trajektoriií v multi-robotickém systému. Navržený přístup je založen na převodu problému koordinace trajektorií na problém pebble-motion a následném vyřešení pebble-motion ...
Inteligentní algoritmy pro inspekci benzínových stanic, Inteligent Algorithms for Petrol Station Inspections
; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Vonásek Vojtěch
Efektivní kontroly pohonných hmot na benzinových stanicích jsou důležitým úkolem pro ochranu spotřebitelů. Kontroly benzinových stanic zajišťuje nejen stát, ale i soukromé firmy. V naší práci se zaměřujeme na vytvoření ...
Analýza použitelnosti pebble-motion algoritmů pro koordinaci trajektorií v multi-robotickém týmu, Applicability of Pebble-Motion Approaches for Trajectory Coordination in Multi-Robot Teams
; Vedoucí práce: Čáp Michal; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
Cílem této práce je navrhnout algoritmus pro koordinaci trajektoriií v multi-robotickém systému. Navržený přístup je založen na převodu problému koordinace trajektorií na problém pebble-motion a následném vyřešení pebble-motion ...
Algoritmy pro generování herního pole ve hře minesweeper, Algorithms for Minesweeper Game Grid Generation
; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Čáp Michal
Algoritmy pro optimální exploraci a exploitaci v dynamických prostředí, Intelligent Algorithms for Optimal Exploration and Exploitation in Dynamic Environments
; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Selecký Martin
V předložené práci studujeme algoritmy, které se zabývají udržováním rovnováhy mezi exploration (průzkum prostředí ve snaze najít optimální strategii) a exploitation (využívání strategie, která přináší největší užitek). ...