• Využití robota LEGO Mindstorms - návrh soutěžních úloh pro ROBOSOUTĚŽ 

      Autor: Stěhule Dušan; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-28)
      Teoretická část práce seznamuje čtenáře s historií a aktuálním stavem Lego Mindstorms. Porovnává parametry jednotlivých verzí a detailně představuje nejnovější verzi EV3, včetně všech senzorů a softwarových možností. V ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms - návrh speciálních úloh 

      Autor: Stračinský Michal; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Samek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Cílem této práce je navrhnout a realizovat inverzní kyvadlo (segway) pro stavebnici LEGO Mindstorms NXT a také pro něj vytvořit řídící mobilní aplikaci. Stavebnice NXT byla programována v jazyce NXC a mobilní aplikace byla ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh a realizace robota "Ball-riding robot" pro propagační účely fakulty 

      Autor: Malý Jakub; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-05)
      Tato bakalářská práce prezentuje metody pro modelování a ovládání pohybu Ball-riding robotu. K sestavení robotu je použita LEGO Mindstorm EV3 stavebnice. Robot je poháněn třemi všesměrovými koly a jakožto koule k balancování ...
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na piano pro propagaci FEL 

      Autor: Němec Martin; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-05)
      Tato práce je zaměřena na konstrukci a programování robota hrajícího na piano za použití stavebnice Lego Mindstorms EV3. Program robota s názvem PianoPlay je psán v jazyce Java a je spouštěn v prostředí LeJOS EV3. Dále je ...
    • Využití robota LEGO MINDSTORMS ve výuce - návrh soutěžních úloh 

      Autor: Dubovic Jakub; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Samek Martin
      Tato práce pojednává o využití robotů LEGO Mindstorms při výuce. Součástí práce je seznámení s robotem LEGO Mindstorms, jeho současný stav, hardwarové a softwarové vybavení. Zabývá se také dvěma soutěžními úlohami. První ...