• Analýza marketingové komunikace v internetovém prostředí 

      Autor: Brožek Lukáš; Vedoucí práce: Kulig Michal; Oponent práce: Podivínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
      Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace tzv. alternativních dodavatelů elektřiny v oblasti B2C se specializací na domácnosti. Především se jedná o analýzu marketingové komunikace v internetovém prostředí. ...
    • Analýza trhu s elektrotechnickými součástkami v ČR z pohledu tržní pozice firmy Panasonic 

      Autor: Kováčik Filip; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Zoubek Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      Cílem práce je stanovení tržní pozice společnosti Panasonic na trhu s relé v ČR. Ke stanovení velikosti trhu využívám vlastní metodu, kterou by bylo možné úspěšně aplikovat po provedení několika dílčích odborných odhadů. ...
    • Analýza trhu s optickými senzory v ČR z pohledu tržní pozice firmy Panasonic 

      Autor: Skřipec Kryštof; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Černohous Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy trhu s optickými senzory v České republice z pohledu firmy Panasonic. Teoretická část práce popisuje metody marketingové analýzy a věnuje se technické charakteristice optických ...
    • Analýza trhu s optickými senzory v ČR z pohledu tržní pozice firmy Panasonic 

      Autor: Skřipec Kryštof; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Černohous Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy trhu s optickými senzory v České republice z pohledu firmy Panasonic. Teoretická část práce popisuje metody marketingové analýzy a věnuje se technické charakteristice optických ...
    • Business, market and economic anylysis for a photovoltaic company to enter Turkish market 

      Autor: Özelçi Mert; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Mach Pavel
      Obnovitelné zdroje energie se stávají stále populárnějšími a v mnoha případech i nenahraditelnými. Solární energie je jedním z nejslibnějších obnovitelných zdrojů pro ohřev a výrobu elektřiny. Cílem této diplomové práce ...
    • Ekonomická analýza vytápění bytového domu 

      Autor: Mlýnek Pavel; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Šafránek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Entrepreneurship (how to run startup) under multinational enterprise (MNE) 

      Autor: Pětník Jiří; Vedoucí práce: Švík Martin; Oponent práce: Podivínský Tomáš
      Cílem této práce je zaměřit se na startupy - velmi dynamické a nově založené projekty či začínající firmy, jejichž záměrem je ve většině případů realizovat inovace; v rámci nadnárodních podniků - jednoduše velkých společností ...
    • Marketingová komunikace nového výrobku 

      Autor: Adamec Tomáš; Vedoucí práce: Svatoš Jakub; Oponent práce: Podivínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Systém řízení procesů v servisní společnosti 

      Autor: Pixa Radek; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Podivínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Základy čtvrté generace mobilních komunikací 

      Autor: Abou Zaher Ahmad; Vedoucí práce: Vítek Miroslav; Oponent práce: Podivínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)