Analýza marketingové komunikace v internetovém prostředí
Analysis of marketing communication in online environment
Typ dokumentu
diplomová práceAutor
Brožek Lukáš
Vedoucí práce
Kulig Michal
Oponent práce
Podivínský Tomáš
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
Fakulta elektrotechnickáObhájeno
2014-06-02 09:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace tzv. alternativních dodavatelů elektřiny v oblasti B2C se specializací na domácnosti. Především se jedná o analýzu marketingové komunikace v internetovém prostředí. Analýza sleduje pouze tři největší alternativní dodavatele, u kterých popisuje veškerou komunikaci se zákazníkem formou internetových stránek, diskuzních portálů, PR článků a podobně. Cílem práce je zjistit, jaké nástroje tyto společnosti využívají, zda jsou pro ně přínosem a jaký mají vliv na jejich úspěšnost na trhu. The thesis is focused on an analysis of marketing communication of the so-called alternative electricity suppliers in the B2C market, specializing in households. The thesis deals mainly with an analysis of the companies´ marketing communication in the Internet environment. The analysis monitors the three largest alternative suppliers and describes their communication with the customers via the firms´ web sites, chat portals, PR articles etc. The goal of the thesis is to find out what tools these companies use, if they are beneficial to them and how they impact on the companies´ success in the market.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: