Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 15
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě, Real object tracking for Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ...
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě, Educational application in Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
Balanční cvičení pro seniory ve VR, Balance exercises for seniors in VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci pro virtuální realitu použitelnou pro trénink rovnováhy pro seniory a mobilní aplikaci pro ovládání virtuálního zážitku. Aplikace pro virtuální realitu zprostředkovává zážitek ...
Zvuk ve VR, Sound in VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Okluský Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
Cieľom mojej práce bolo ozvučenie vzdelávacej VR aplikácie ESERO cesta na Mesiac vytvorenej Ing. Ondrejom Okluským. Ozvučenie má dotvoriť a celkovo zlepšiť uživateľský zážitok virtuálnej reality. Zvuk má zlepšiť komunikáciu ...
Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě, Building strategy adaptation for Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující ...
VR vizualizace černé díry s využitím sférické kamery, Black Hole visualization in virtual reality with 360° camera
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bursa Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Předmětem této bakalářské práce je proces vizualizace černých děr. Pro zvýšení prožitku uživatele je použita VR technologie se sférickým videem. Důraz je kladen na nízkou výpočetní náročnost za účelem kvalitního zážitku ...
VR simulátor kuchaře, VR Chef Simulator
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršuľa (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry na téma "simulátor kuchaře" ve virtuální realitě. V první části této práce se v krátkosti věnuji problematice VR obecně, s krátkým historickým kontextem. Ve druhé části ...
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě, Real object tracking in Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených ...
VR simulace poruch orientace v prostoru, VR simulation of orientation disorders in space
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
Tato práce se zabývá realizací poruch orientace v prostoru ve virtuální realitě. Cílem je uživateli přinést balíček nástrojů v herním enginu Unity, pomocí kterého bude schopen vytvořit simulace konkrétních poruch. Simulace ...
Více-uživatelské prostředí pro výuku ve virtuální realitě, Multi-user environment for teaching in VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-18)
Tato práce se zabývá možnostmi využití virtuální reality ve školním vyučování. Zkoumaná je zejména možnost víceuživatelského systému, ve kterém žáci společně s lektorem sdílí fyzický prostor a podobným způsobem sdílí i ...