Now showing items 21-40 of 79

    • Interaktivní model automobilové převodovky 

      Author: Procházka Jaroslav; Supervisor: Žára Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Interaktivní model počítačového tomografu 

      Author: Zeman Ondřej; Supervisor: Žára Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Interaktivní vykreslování tlustých čar v prostoru obrazu 

      Author: Kmeť Pavel; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Klient-server aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelů 

      Author: Samec Adam; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      Tato bakalářská práce se zabývá úpravou existující desktopové aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelu do podoby webové klient-server aplikace. Serverová část bude sloužit k ukládání klientem nahraných modelů, výpočtu ...
    • Kooperativní plošinová hra pro dva hráče 

      Author: Daniil Kryvarot; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Subject of this work was to create a computer game in the genre of a 2D platformer with a multiplayer mode. The goal of the project was to study the principles of game design, state synchronization between players, and the ...
    • Logická 3D hra 

      Author: Petr Varga; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji.
    • Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem 

      Author: Aleksandr Murugov; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ...
    • Modelování a animace čtyřnožců 

      Author: Julie Trollerová; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce se věnuje otázce modelování a animace čtyřnožců zejména za účelem výroby assetů do videoher. Poskytuje náhled na teorii a metody používané při výrobě takových assetů a navíc prozkoumává možnosti přenosu animací ...
    • Nástroj pro návrh a export závodních tratí 

      Author: Mykola Isaiev; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Efremov Denis
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Vytváření trojrozměrných scén závodních tratí vyžaduje znalost specifického softwaru a může být časově náročné. Výzkumné centrum Smart Driving Solutions používá řidičský simulátor Cruden Panthera pro řadu interních a ...
    • Nástroj pro vytváření interaktivních ilustrací 

      Author: Martin Doležal; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá potenciálem využití 3D modelů a interaktivních digitálních nástrojů v edukaci. Shromažďuji poznatky z oboru digitální ilustrace a výkladové vizualizace a na základě těchto poznatků vytvářím funkční ...
    • Návrh a implementace software pro test percepce průhlednosti 

      Author: Kuběnová Eliška; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Tato diplomová práce se zabývá analýzou nefotorealistických metod pro vykreslování 3D objektů, které se snaží zlepšit percepci faktorů: tvar, vzdálenost a uspořádání dle vzdálenosti od kamery, a jejich možnými kombinacemi. ...
    • Návrh a vývoj web aplikace „Flash Cards“ 

      Author: Mukan Atazhanov; Supervisor: Mannová Božena; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této bakalářské práce je vytvoření webové aplikace pro zapamatování nových slov (pojmy, vzorce, cizí slova). Aplikace komunikuje se serverovou částí aplikace ”Flash Card” přes poskytnuté REST API, umožňuje registrovaným ...
    • Návrh a vývoj web aplikaci "flash cards" 

      Author: Vasil Merkul; Supervisor: Mannová Božena; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh a vývoj webové aplikace typu "flash cards", která bude sloužít jako pomůcka pro výuku a přípravu ke zkouškám. Kartička (flash čard) na jedné straně má pojem a na obrácené straně ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu 

      Author: Kateřina Koutová; Supervisor: Rubáš Marek; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro filtrování a vizualizaci dat o dopravě extrahovaných z kamerových záznamů 

      Author: Barbora Suchanová; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Hrubý Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Se zvyšujícím se počtem obyvatelstva jsou velká města nucena zabývat se čím dál více optimalizací dopravy. Základem pro to je rychlé a přesné získávání dat z dopravy. Jedno z aktuálních progresivních řešení je automatické ...
    • Ověření pravidel pro umisťování popisků 

      Author: Lilian Machulda; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      V posledních dekádách se výrazně zvýšila používanost počítačů. To mimo jiné vedlo ke vzniku online mapových služeb. Když porovnáme umístění popisků v online prostředí s fyzickými mapami, můžeme si všimnout významného ...
    • Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel 

      Author: Vladimíra Potočeková; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
      Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ...
    • Procedurální generování prostředí pro videohry 

      Author: Jan Kutálek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...
    • Procedurální generování scény pro vlakový simulátor 

      Author: Petr Nahodil; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ...
    • Procedurální modelování měst vyvíjejících se v čase 

      Author: Frantál Petr; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Tato bakalářská práce představuje možnosti tvorby 3D modelů měst, které simulují jejich vývoj v průběhu času. Pro modelování měst v této práci uvažujeme využití procedurálního modelování. Práce nejdříve uvádí motivaci pro ...