• Algoritmus pro optimalizaci spotřeby paliva HEV pro jízdu vozidla v kopcích 

      Autor: Anurag Kar; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Rozhdestvenskiy Dmitry
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
      Tato diplomová práce poskytuje přehled různých režimů řízení hybridních vozidel a strategií řízení implementovaných za účelem minimalizace spotřeby paliva. Je navržena nová strategie řízení pro stoupání a klesání paralelního ...
    • Dvouúrovňová řídící strategie pro hybridní vozidlo s využitím informací o plánované trase 

      Autor: Jan Soukup; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Denk Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Hybridní pohon slouží ke snížení spotřeby paliva a výsledných emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel poháněných spalovacím motorem a jako cesta k jejich úplné elektrifikaci. Aby byl co nejlépe využit potenciál tohoto ...
    • Hybridní motorgenerátor 

      Autor: Vojtěch Horák; Vedoucí práce: Remek Branko; Oponent práce: Uzlík Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem jednotky prodlužovače dojezdu s rotačním spalovacím motorem a střídavým generátorem pro vozidlo se sériovým hybridním pohonem. Nejprve je zpracována rešerše podobných vozidel a ...
    • Návrh a simulace převodovky s planetovým mechanismem pro hybridní vozidlo 

      Autor: Vojtěch Čejka; Vedoucí práce: Kaněra Jaroslav; Oponent práce: Heger Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-30)
      Tato diplomová práce se zabývá vytvořením konceptu převodovky pro hybridní vozidlo, která vychází z existující převodovky s planetovým mechanismem. Cílem práce je vybrat vhodnou výchozí převodovku, vhodně upravit její ...
    • Využití 48V technologie pro hybridní pohon osobního automobilu 

      Autor: Martin Bauer; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Jäger Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-04)
      Tato diplomová práce se zabývá využitím 48 V technologie u osobních automobilů. V první části je provedena rešerše, zabývající se touto technologií a jejím definováním. Jsou zde představeny její hlavní součásti a uspořádání. ...