Využití 48V technologie pro hybridní pohon osobního automobilu
Utilization of 48V technology for hybrid drive of passenger car
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Bauer
Vedoucí práce
Morkus Josef
Oponent práce
Jäger Aleš
Studijní obor
Motorová vozidlaStudijní program
Dopravní a transportní technikaInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá využitím 48 V technologie u osobních automobilů. V první části je provedena rešerše, zabývající se touto technologií a jejím definováním. Jsou zde představeny její hlavní součásti a uspořádání. Dále je provedeno srovnání obdobných konvenčních a hybridních automobilů. Dalším bodem je vytvoření detailních tabulek vozidel, využívajících tuto technologii. Následně je odsimulováno hybridní vozidlo v jízdních cyklech a porovnáno s konvenční variantou pomocí řídících strategií. V poslední části je zhodnoceno reálné testování a porovnány dosažené výsledky. This diploma thesis focuses on the utilization of 48 V technology for passenger cars. The first part consists of defining this technology based on research. The next part consists of comparison between similar hybrid and conventional cars and creating detailed tables of vehicles using 48 V technology. After that we simulate hybrid vehicles in various driving cycles and compare them to conventional variants via several control strategies. The last part consists of evaluation of real tests and the comparison to simulated values.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]