Prohlížení Diplomové práce - 12120 dle autora "Macek Jan"
-
Chlazení a výměníky tepla pro systém vodíkového palivového článku
Autor: Ogul Can Güngör; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Zahradníček Radim
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)V této diplomové práci je představen návrh chladicího systému a tepelného výměníku pro odul palivových buňek. Cílem diplomové práce je navrhnout tepelný výměník spolu s dalšími součástmi chladicího systému, jaké jsou ... -
Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path
Autor: Jaroš Jakub; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)To develop an engine complying emission limits, reduce fuel consumption and enhance engine power output is a car manufacture’s task of the last years. New emission limits make this task even more challenging and to fulfil ... -
Model vyplachování dvoudobého pomaloběžného motoru spalujícího plynné palivo
Autor: Halámek Martin; Vedoucí práce: Macek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Návrh jednoválcového závodního 4-dobého motocyklového motoru o objemu 250 cm3 vyhovujícímu předpisům FIM pro kategorii Moto3
Autor: Kohel Martin; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Fořtl Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-18)Tato práce se zabývá konstrukčním návrhem závodního jednoválcového čtyřdobého motocyklového motoru pro kategorii FIM Moto3. V rámci návrhu motoru je vypočteno vyvážení klikového mechanismu a pevnostní kontrola jeho ... -
Optimalizace spotřeby paliva s použitím mild-hybridního pohonu vozidla
Autor: Bhargava Sriram Kone; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Macek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)Tato diplomová práce se zabývá přeměnou klasického vozidla poháněného spalovacím motorem na mild hybrid a optimalizace spotřeby paliva. Výzkum je prováděn za použití gradientních dat získaných na dané testovací trase a ... -
Řízení turbodmychadla založené na modelu
Autor: Rawat Ankit Singh; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Baramov Lubomír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)Turbodmychadla jsou jedním z nejvíce inovativních objevů v minulém století (zejména pro automobilový průmysl). Poskytla nám metodu opětovného využití zbytečného výfukového plynu a produkce většího výkonu. S pokrokem v ... -
Tvorba , simulace a ověření modelů vzduchového systému spalovacího motoru pro použití v prediktivním řízení
Autor: Arulkumaran Mathivanan; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Nagano Shota
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-31)This thesis deals with the creation of Engine models to simulate the engine airpath behaviour for implementation of a Model predictive control system to control the engine airpath. The models are simulated and validated ... -
Vývoj kontrolního systému pro rychlé nalezení tvarových odchylek na povrchu bipolárních desek pro palivové články pomocí laserem promítané mřížky
Autor: Sara Menetrey; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Löser Rico
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-24)Fuel cells are a promising new alternative to internal combustion engines in the automotive industry. However, the production and examination costs are still too high, which makes this technology less attractive to ... -
Zhodnocení systémů přeplňování lokomotivního vznětového motoru
Autor: Truneček Jiří; Vedoucí práce: Macek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-25)