Zobrazit minimální záznam

Analysis of marketing communication in online environment



dc.contributor.advisorKulig Michal
dc.contributor.authorBrožek Lukáš
dc.date.accessioned2014-06-27T11:19:12Z
dc.date.available2014-06-27T11:19:12Z
dc.date.issued2014-06-27
dc.date.submitted2014-06-27 13:03:27.0
dc.identifierKOS-453857352805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/23454
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace tzv. alternativních dodavatelů elektřiny v oblasti B2C se specializací na domácnosti. Především se jedná o analýzu marketingové komunikace v internetovém prostředí. Analýza sleduje pouze tři největší alternativní dodavatele, u kterých popisuje veškerou komunikaci se zákazníkem formou internetových stránek, diskuzních portálů, PR článků a podobně. Cílem práce je zjistit, jaké nástroje tyto společnosti využívají, zda jsou pro ně přínosem a jaký mají vliv na jejich úspěšnost na trhu.
dc.description.abstractThe thesis is focused on an analysis of marketing communication of the so-called alternative electricity suppliers in the B2C market, specializing in households. The thesis deals mainly with an analysis of the companies´ marketing communication in the Internet environment. The analysis monitors the three largest alternative suppliers and describes their communication with the customers via the firms´ web sites, chat portals, PR articles etc. The goal of the thesis is to find out what tools these companies use, if they are beneficial to them and how they impact on the companies´ success in the market.eng
dc.language.isocze
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, on-line marketing, marketingová komunikace, elektřina, deregulace, liberalizace, alternativní dodavatel elektřinycze
dc.titleAnalýza marketingové komunikace v internetovém prostředí
dc.titleAnalysis of marketing communication in online environmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.date.updated2014-06-27T11:19:12Z
dc.date.accepted2014-06-02 09:00:00.0
dc.contributor.refereePodivínský Tomáš
dc.description.departmentkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.nameIng.cze
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorFakulta elektrotechnickácze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam