Zobrazit minimální záznam

The impact of tunnel construction of Metro I.D1a on a surface development



dc.contributor.advisorPruška Jan
dc.contributor.authorAnna Dvořáková
dc.date.accessioned2025-06-24T22:56:21Z
dc.date.available2025-06-24T22:56:21Z
dc.date.issued2025-06-24
dc.identifierKOS-1240878155205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/124679
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vlivem ražeb tunelů metra ID1a na povrchovou zástavbu a způsoby jeho minimalizace. Dále se věnuje optimalizaci modelování svorníků a injektáže, a jejich následnému porovnáním s geotechnickým monitoringem. Práce se zaměřuje na tunel obratových kolejí a technologický tunel budoucí stanice metra D Pankrác. Tyto objekty se nachází pod výškovou administrativní budovou Enterprise v oblasti kopaninských břidlic. Numerická analýza byla provedena pomocí metody končených prvků v programu GEO5.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis adresses the impact of tunelling of metro D line on surface development and explores methods for minimizing these effects. Additionally, it investigates the optimization of modeling bolted areas and grouting, with subsequent comparison to geotechnical monitoring data. The focus of this thesis is pn the turntable tracks and utility tunnel of the prospective Panrkác D station. These structures are located beneath the Enterprise high-rise office building in the Kopanina shale formation. Numerical analysis was conducted using the finite element method in GEO5 software.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecttunelcze
dc.subjectražbacze
dc.subjectpoklesycze
dc.subjectinjektážecze
dc.subjectsvorníkcze
dc.subjecttunneleng
dc.subjectexcavationeng
dc.subjectsettlementseng
dc.subjectgroutingeng
dc.subjectrock bolteng
dc.titleVliv ražeb tunelů Metra I.D1a na povrchovou zástavbucze
dc.titleThe impact of tunnel construction of Metro I.D1a on a surface developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-24
dc.contributor.refereeSvoboda Jiří
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam