ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv ražeb tunelů Metra I.D1a na povrchovou zástavbu

The impact of tunnel construction of Metro I.D1a on a surface development

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Anna Dvořáková
Vedoucí práce
Pruška Jan
Oponent práce
Svoboda Jiří
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra geotechniky
Obhájeno
2025-06-24



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem ražeb tunelů metra ID1a na povrchovou zástavbu a způsoby jeho minimalizace. Dále se věnuje optimalizaci modelování svorníků a injektáže, a jejich následnému porovnáním s geotechnickým monitoringem. Práce se zaměřuje na tunel obratových kolejí a technologický tunel budoucí stanice metra D Pankrác. Tyto objekty se nachází pod výškovou administrativní budovou Enterprise v oblasti kopaninských břidlic. Numerická analýza byla provedena pomocí metody končených prvků v programu GEO5.
 
This bachelor thesis adresses the impact of tunelling of metro D line on surface development and explores methods for minimizing these effects. Additionally, it investigates the optimization of modeling bolted areas and grouting, with subsequent comparison to geotechnical monitoring data. The focus of this thesis is pn the turntable tracks and utility tunnel of the prospective Panrkác D station. These structures are located beneath the Enterprise high-rise office building in the Kopanina shale formation. Numerical analysis was conducted using the finite element method in GEO5 software.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/124679
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.374Mb)
PRILOHA (23.20Mb)
POSUDEK (495.1Kb)
POSUDEK (651.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11135 [63]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV