ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Numerické modelování stanice metra Olbrachtova v Praze

Numerical modelling of the metro station Olbrachtova in Prague

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Radek Josefik
Vedoucí práce
Hilar Matouš
Oponent práce
Kostúrik Jozef
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra geotechniky
Obhájeno
2025-06-24



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Obsahem této bakalářské práce je 2D numerická analýza stanice Olbrachtova metra D v Praze provedená pomocí metody konečných prvků. Na základě srovnání výsledků z geomonitorgu s výsledky z vypočetního modelu byla provedena zpětná analýza deformací způsobené ražením propojky střed a eskalátorového tunelu se staničními tunely. Práce obsahuje mimo výpočetní modely i doprovodné texty pro lepší orientaci v projektu.
 
The scope of this bachelor thesis is a 2D numerical analysis of the Olbrachtova station on the line D metro in Prague using the finite element method. By comparing the deformation results caused by the excavation of the cross passage and escalator tunnel with the station tunnels from the geomonitoring with the results from the calculated model, a backward analysis was performed. In addition to the computational models, the paper also contains accompanying texts for better orientation in the project.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/124661
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (28.11Mb)
PRILOHA (652.4Kb)
PRILOHA (543.4Kb)
PRILOHA (803.2Kb)
PRILOHA (65.45Kb)
PRILOHA (120.3Kb)
PRILOHA (88.95Kb)
PRILOHA (697.5Kb)
PRILOHA (541.4Kb)
PRILOHA (4.416Mb)
POSUDEK (122.3Kb)
POSUDEK (289.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11135 [63]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV