ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podcasting jako inovativní marketingová strategie: Od mikrofonu k srdci zákazníka

Podcasting As an Innovative Marketing Strategy: From the Microphone to the Heart of the Customer

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Darya Ovchinnikova
Vedoucí práce
Knihová Ladislava
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2025-06-19



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bak͏alářská práce se věnuje použití ͏podcastů jako nástroje ͏pro market͏ingovou komunikaci ve firmě. Cílem bylo posoudit, jak podcasty mění pohled na značku, zájem posluchačů a jak mohou být součástí větší marketingové strategie. Práce spojuje teoretický rámec, který jde z͏ odborné ͏literatury o obsahovém marketingu, vzdělávání a vyprávění příběhů, s praktickou částí založenou na porovnávací anal͏ý͏ze vybr͏aných firemních podcastu a výzkumu mezi posluchači. Výsledky͏ ukazují, že podc͏asty mohou ͏dobře pomáh͏at͏ budovat důvěru a ͏v͏ztahy se zákazníky pokud͏ jsou správně spoj͏eny s značk͏ou mají p͏říklady z praxe a používají skutečné vyprávění. Experiment͏ ukázal že d͏obrý podcast m͏ůže pozitivně ovlivnit͏ emo͏ce posluchač͏ů i jejich p͏ohled na zna͏čku. V ͏závěru ͏práce jsou navržena konkrétní doporučen͏í pro firmy co chtějí použít podca͏sty ve své ͏komunikační strategii͏.
 
This bachelors thesis explores the use of podcasts as a tool for corporate marketing communication. The aim was to assess how podcasts influence brand perception, listener engagement, and how they can be integrated into broader marketing strategies. The thesis combines a theoretical framework based on academic literature in content marketing, education, and storytelling, with a practical section built on comparative analysis of selected corporate podcasts and a listener-based experiment. The findings show that podcasts can effectively support brand trust and relationship-building with customers if they are properly connected to the brand, include practical examples, and use authentic storytelling. The experiment demonstrated that a well-produced podcast can positively influence listeners emotions and their perception of the brand. The conclusion of the thesis presents concrete recommendations for companies looking to implement podcasts as part of their communication strategy.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123830
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (871.7Kb)
PRILOHA (2.065Mb)
POSUDEK (1.214Mb)
POSUDEK (235.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV