ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
  • Bakalářské práce - 12112
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
  • Bakalářské práce - 12112
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh tvaru karoserie zmenšeného modelu závodního vozu

Design of the Shape of the Body of a Scaled-Down Model of a Racing Car

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Tomáš Zatloukal
Vedoucí práce
Schmirler Michal
Oponent práce
Mixa Jan
Studijní obor
Bez specializace
Studijní program
Strojní inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav mechaniky tekutin a termodynamiky
Obhájeno
2025-06-17



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na návrh tvaru karoserie modelu vozu vytrvalostního prototypu. Cílem práce bylo dosažení co největšího přítlaku včetně žádané distribuce na přední a zadní část. Poměr rozměrů vozů platí dle kategorie LMP1 (4,65:1,9:1,05 délka : šířka : výška). Práce začíná rozborem základní dynamiky. Ta je nutná pro správný aerodynamický návrh a pro porozumění důvodům vedoucím k patřičným rozhodnutím. Karoserie je prakticky navrhnuta a otestována v CFD včetně citlivostní analýzy. Na závěr je zmíněna možnost výroby.
 
The bachelor thesis is focused to design the body shape of the endurance prototype car model. The aim is to achieve the greatest possible downforce including the desired distribution on the front and rear. The ratio of the car dimensions is according to the LMP1 category (4,65:1,9:1,05 length : width : height). The work begins with an analysis of the basic dynamics. This is necessary for the correct aerodynamic design and for understanding the reasons leading to the appropriate decisions. The body is practically designed and tested in the CFD including the sensitivity analysis. Finally, the possibility of production is mentioned.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123793
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.776Mb)
POSUDEK (214.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12112 [118]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV