ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vnitřní komunikace na vybraných základních školách a její vliv na řízení

Internal Communication in Selected Elementary Schools and Its Impact on Management

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kateřina Hušková
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Tomešková Kateřina
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2025-06-18



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na interní komunikaci v prostředí základních škol a její význam pro efektivní fungování organizace. Cílem práce je prozkoumat stav vnitřní komunikace na vybraných základních školách se zaměřením na inovativní nástroje a manažerské trendy, posoudit její vliv na řízení, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. V teoretické části je popsáno, jak probíhá komunikace v organizacích, jaké faktory ovlivňují její účinnost a jaké existují nástroje pro řízení vnitřní komunikace. Pozornost je věnována také komunikaci na škole, klimatu školy a vztahu mezi vedením školy a zaměstnanci. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První se věnuje vybraným základním školám, na kterých byla na základě rozhovorů se zástupci vedení analyzována úspěšná praxe v oblasti interní komunikace. Druhá část zkoumá konkrétní situaci na jedné vybrané škole, kde proběhly dvě analýzy rozhovor s ředitelem školy a dotazníkové šetření mezi zaměstnanci. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena konkrétní opatření a doporučení pro zlepšení interní komunikace na této škole, která vycházejí jak z vlastní analýzy, tak z osvědčené praxe jiných škol. . .
 
This diploma thesis focuses on internal communication in primary schools and its importance for the effective functioning of the organization. The aim of the thesis is to examine the current state of internal communication in selected primary schools, with an emphasis on innovative tools and managerial trends, to assess its impact on school management, identify potential areas for improvement, and propose suitable solutions. The theoretical part describes how communication functions within organizations, the factors influencing its effectiveness, and the tools used to manage internal communication. It also addresses communication within schools, school climate, and the relationship between school leadership and staff. The practical part is divided into two sections. The first focuses on selected primary schools where successful internal communication practices were analysed based on interviews with school leaders. The second part examines the situation at a specific school where two forms of analysis were conducted: an interview with the school principal and a staff questionnaire survey. Based on the findings, specific measures and recommendations for improving internal communication at the school are proposed, drawing both from the analysis itself and from proven practices used in other schools.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123767
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.344Mb)
PRILOHA (232.3Kb)
POSUDEK (214.3Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV