ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stresující faktory v učitelské profesi

Stressful factors in a role of teachers

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Ladislava Zárubová
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Šírová Eva
Studijní program
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Instituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studií
Obhájeno
2025-06-18



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je problematika stresu, se zaměřením na nejčastější příčiny stresu učitelů na základních školách s orientací na učitele 2. stupně. Jako další cíl jsem si stanovila zjistit subjektivní vnímání stresu, zda existuje mezi dotazovanými skupina, u které je větší pravděpodobnost náchylnosti k ohrožení stresem či následkům vyhoření. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a problematika samotná. V empirické části práce jsou na základě dotazníkového šetření na 2. stupni základních škol vyvozeny závěry, které si kladou nemalý cíl, navrhnout opatření, jak se s těmito situacemi vypořádat, ale především se snažit jim předcházet.
 
The main goal of this bachelors thesis is the stress issue, with a focus on the most common causes of stress among teachers in elementary schools with an orientation to second grade teachers. Another goal, that I set myself is to find out the subjective perception of stress and whether there is a group among the interviewees that is more likely to be vulnerable to stress or the consequences of burnout syndrome. In the theoretical part are defined basic terms and the issue of stress itself. In empirical part conclusions are drawn on the basis of a questionnaire survey at second grade of elementary schools, which set themselves a considerable goal, to propose measures to deal with these situations, however above all to try to prevent them.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123748
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV