ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a ověření čelní deformační zóny městského elektromobilu

Design and Verification of the Frontal Crumple Zone of an Urban Electric Vehicle

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Vratislav Ležal
Vedoucí práce
Mík Josef
Oponent práce
Veselý Ondřej
Studijní program
Dopravní systémy a technika
Instituce přidělující hodnost
katedra dopravních prostředků
Obhájeno
2025-06-16



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je návrh a ověření přední deformační zóny, který bude sloužit pro kontrolu přední deformační zóny fakultního elektrického vozidla v kategorii L7e. Návrh zóny je výstupem rešerší průzkumu deformačních zón u komerčních vozidel. Další částí je její ověření pomocí simulačního prostředí LS Dyna.
 
The subject of the master thesis is a design and a verification of front crumple zone, which will serve for control of the faculty electric vehicle in category L7e. The design is based on research of crumple zones used in commercial vehicles. The verification is made in simulation environment of LS Dyna.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123718
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (225.2Kb)
POSUDEK (619.6Kb)
PLNY_TEXT (3.725Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16116 [64]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV