Zavedení nové interní komunikace ve vybraném výrobním podniku - dopad na vztahy a kulturu podniku
Introduction of New Internal Communication in a Selected Manufacturing Company Impact on Relationships and Company Culture
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Barbora Malá
Vedoucí práce
Tomešková Kateřina
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je analyzovat stav interní komunikace ve vybraném výrobním podniku a na základě zjištění navrhnout a zavést inovativní zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na definice klíčových pojmů podniková komunikace, kultura a inovace a specifika výrobních podniků, která tyto oblasti ovlivňují. Praktická část popisuje proces inovace interní komunikace a odpovídá na výzkumné otázky týkající se jejího dopadu na komunikaci, vztahy a kulturu ve firmě včetně vnímání změny napříč organizační strukturou. The aim of the thesis is to analyse the state of internal communication in a selected manufacturing company and to propose and implement innovative improvements based on the findings. The theoretical part focuses on the definitions of key concepts - corporate communication, culture and innovation - and the specifics of manufacturing companies that affect these areas. The practical part describes the process of internal communication innovation and answers research questions about its impact on communication, relationships and culture in the firm, including perceptions of change across the organisational structure.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [929]