Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Optimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martin Kubát
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-10Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti. Cílem práce je analyzovat současné kampaně v systémech Sklik a Zboží.cz a navrhnout efektivní způsoby, jak zlepšit jejich výkonnost. V rámci práce jsou popsány základní principy online marketingu a fungování PPC reklamních systémů, následně jsou provedeny analýzy aktuálního stavu kampaní a identifikovány klíčové slabiny. Na základě zjištěných dat jsou navrženy konkrétní kroky pro optimalizaci, které mohou vést ke zvýšení konverzního poměru a efektivnějšímu využití rozpočtu. Výsledkem práce jsou praktická doporučení, jež mohou firmě pomoci lépe využít potenciál výkonnostní reklamy a posílit svou pozici na trhu. This thesis focuses on the optimization of performance PPC ads in a selected company. The aim of the thesis is to analyze the current campaigns in Sklik and Zboží.cz systems and to propose effective ways to improve their performance. The basic principles of online marketing and the functioning of PPC advertising systems are described, followed by an analysis of the current state of campaigns and identification of key weaknesses. Based on the identified data, specific optimization steps are proposed that can lead to increased conversion rates and more efficient budget utilization. As a result of the work, practical recommendations are made that can help the company to better exploit the potential of performance advertising and strengthen its position on the market.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [933]