Zobrazit minimální záznam

Homes for children and youth as a school partner in the use of robotic kits in teaching at 1st grade. Elementary school, case study of a specific elementary school



dc.contributor.advisorKursch Martin
dc.contributor.authorPetra Nesrovnalova
dc.date.accessioned2025-06-10T08:55:04Z
dc.date.available2025-06-10T08:55:04Z
dc.date.issued2025-06-05
dc.identifierKOS-1244084440005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122862
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá rolí domů dětí a mládeže jako podpory školního vzdělávání, se zaměřením na využití robotických stavebnic ve výuce na prvním stupni základních škol. Práce obsahuje případovou studii, která zkoumá efektivitu využití robotických stavebnic LEGO a VEX 123 ve dvou třídách prvního stupně. Předmětem zkoumání je také potenciální spolupráce mezi školou a domem dětí a mládeže, konkrétně Stanicí Techniků, s cílem podpořit učitele ve výuce. Cílem studie je zjistit, zda tyto stavebnice mohou přispět k rozvoji technických dovedností, kreativity a spolupráce mezi žáky. Výsledky ukazují, že integrace robotických stavebnic do výuky má pozitivní vliv na motivaci a zapojení žáků, a zároveň podporuje jejich zájem o technické obory.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis explores the role of youth centers in supporting school education, focusing on the use of robotic kits in primary school teaching. The thesis includes a case study examining the effectiveness of LEGO and VEX 123 robotic kits in two primary school classes. The study also investigates the potential collaboration between the school and the youth center, specifically the Stanice Techniků, to assist teachers in their teaching efforts. The aim of the study is to determine whether these kits can contribute to the development of technical skills, creativity, and cooperation among students. The results indicate that integrating robotic kits into teaching has a positive impact on student motivation and engagement, while also fostering their interest in technical fields.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDům dětí a mládežecze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectrobotikacze
dc.subjectlegocze
dc.subjectSTEMcze
dc.subjectHouse of children and youtheng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectdidacticseng
dc.subjectroboticseng
dc.subjectlegoeng
dc.subjectSTEMeng
dc.titleDomy dětí a mládeže jako partner školy využití robotických stavebnic při výuce na 1.st. ZŠ, případová studie konkrétní ZŠcze
dc.titleHomes for children and youth as a school partner in the use of robotic kits in teaching at 1st grade. Elementary school, case study of a specific elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-10
dc.contributor.refereeVaněček David
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam