Domy dětí a mládeže jako partner školy využití robotických stavebnic při výuce na 1.st. ZŠ, případová studie konkrétní ZŠ
Homes for children and youth as a school partner in the use of robotic kits in teaching at 1st grade. Elementary school, case study of a specific elementary school
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Petra Nesrovnalova
Supervisor
Kursch Martin
Opponent
Vaněček David
Study program
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíDefended
2025-06-10Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá rolí domů dětí a mládeže jako podpory školního vzdělávání, se zaměřením na využití robotických stavebnic ve výuce na prvním stupni základních škol. Práce obsahuje případovou studii, která zkoumá efektivitu využití robotických stavebnic LEGO a VEX 123 ve dvou třídách prvního stupně. Předmětem zkoumání je také potenciální spolupráce mezi školou a domem dětí a mládeže, konkrétně Stanicí Techniků, s cílem podpořit učitele ve výuce. Cílem studie je zjistit, zda tyto stavebnice mohou přispět k rozvoji technických dovedností, kreativity a spolupráce mezi žáky. Výsledky ukazují, že integrace robotických stavebnic do výuky má pozitivní vliv na motivaci a zapojení žáků, a zároveň podporuje jejich zájem o technické obory. This bachelor's thesis explores the role of youth centers in supporting school education, focusing on the use of robotic kits in primary school teaching. The thesis includes a case study examining the effectiveness of LEGO and VEX 123 robotic kits in two primary school classes. The study also investigates the potential collaboration between the school and the youth center, specifically the Stanice Techniků, to assist teachers in their teaching efforts. The aim of the study is to determine whether these kits can contribute to the development of technical skills, creativity, and cooperation among students. The results indicate that integrating robotic kits into teaching has a positive impact on student motivation and engagement, while also fostering their interest in technical fields.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1298]