Gamifikace ve firemním vzdělávání
Gamification in Company Training
dc.contributor.advisor | Šikýř Martin | |
dc.contributor.author | Adam Poláček | |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T08:54:56Z | |
dc.date.available | 2025-06-10T08:54:56Z | |
dc.date.issued | 2025-06-05 | |
dc.identifier | KOS-1244034812005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/122860 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou gamifikace ve firemním vzdělávání a jejím využitím pro konkrétní rozvoj dovedností zaměstnanců. Teoretická část práce je zaměřena na obecné vymezení pojmu gamifikace, historický kontext, základní psychologické a motivační aspekty a na porovnání konceptů Game-Based Learningu a gamifikovaného vzdělávání. Dále jsou analy-zovány přínosy a problémy spojené s implementací herních prvků do firemního vzdělávacího procesu. Praktická část obsahuje návrh konkrétní počítačové hry (gamifikace) určené k efektivnímu rozvoji vybraných dovedností, přičemž zohledňuje aktuální potřeby firemního vzdělávání. Hlavním cílem práce je ukázat, jak lze prostřednictvím gamifikace zvýšit motivaci, angažovanost a efektivitu vzdělávacích aktivit ve firemním prostředí. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis addresses the topic of gamification in corporate training and its applica-tion for the development of specific employee skills. The theoretical part focuses on the general definition of gamification, its historical context, fundamental psychological and motivational aspects, and compares Game-Based Learning with gamification training. Additionally, the bene-fits and challenges associated with implementing game elements into corporate training pro-cesses are analysed. The practical part proposes a specific computer game (gamification) de-signed to effectively develop selected skills, considering current corporate training needs. The primary aim of the thesis is to demonstrate how gamification can enhance motivation, engage-ment, and the effectiveness of educational activities within a corporate environment. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Gamifikace | cze |
dc.subject | Game-Based Learning | cze |
dc.subject | firemní vzdělávání | cze |
dc.subject | rozvoj dovedností | cze |
dc.subject | motivace zaměstnan-ců | cze |
dc.subject | herní prvky | cze |
dc.subject | teorie flow | cze |
dc.subject | teorie sebedeterminace | cze |
dc.subject | sociální učení | cze |
dc.subject | zkušenostní učení | cze |
dc.subject | simulační hry | cze |
dc.subject | vzdělávací technologie | cze |
dc.subject | strategický management lidských zdrojů | cze |
dc.subject | návratnost investic | cze |
dc.subject | herní design | cze |
dc.subject | adaptivní učení | cze |
dc.subject | vzdělávací platformy | cze |
dc.subject | měkké dovednosti | cze |
dc.subject | Gamification | eng |
dc.subject | Game-Based Learning | eng |
dc.subject | corporate training | eng |
dc.subject | skill development | eng |
dc.subject | employee motiva-tion | eng |
dc.subject | game elements | eng |
dc.subject | flow Theory | eng |
dc.subject | self-determination theory | eng |
dc.subject | social learning | eng |
dc.subject | experiential Learn-ing | eng |
dc.subject | simulation games | eng |
dc.subject | educational technology | eng |
dc.subject | virtual simulations | eng |
dc.subject | strategic human resource management | eng |
dc.subject | return on investment (ROI) | eng |
dc.subject | game design | eng |
dc.subject | adaptive learning | eng |
dc.subject | educational plat-forms | eng |
dc.subject | soft skills | eng |
dc.title | Gamifikace ve firemním vzdělávání | cze |
dc.title | Gamification in Company Training | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2025-06-10 | |
dc.contributor.referee | Tomešková Kateřina | |
theses.degree.grantor | institut manažerských studií | cze |
theses.degree.programme | Ekonomika a management | cze |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bakalářské práce - 32116 [385]