Show simple item record

Gamification in Company Training



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorAdam Poláček
dc.date.accessioned2025-06-10T08:54:56Z
dc.date.available2025-06-10T08:54:56Z
dc.date.issued2025-06-05
dc.identifierKOS-1244034812005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122860
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou gamifikace ve firemním vzdělávání a jejím využitím pro konkrétní rozvoj dovedností zaměstnanců. Teoretická část práce je zaměřena na obecné vymezení pojmu gamifikace, historický kontext, základní psychologické a motivační aspekty a na porovnání konceptů Game-Based Learningu a gamifikovaného vzdělávání. Dále jsou analy-zovány přínosy a problémy spojené s implementací herních prvků do firemního vzdělávacího procesu. Praktická část obsahuje návrh konkrétní počítačové hry (gamifikace) určené k efektivnímu rozvoji vybraných dovedností, přičemž zohledňuje aktuální potřeby firemního vzdělávání. Hlavním cílem práce je ukázat, jak lze prostřednictvím gamifikace zvýšit motivaci, angažovanost a efektivitu vzdělávacích aktivit ve firemním prostředí.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis addresses the topic of gamification in corporate training and its applica-tion for the development of specific employee skills. The theoretical part focuses on the general definition of gamification, its historical context, fundamental psychological and motivational aspects, and compares Game-Based Learning with gamification training. Additionally, the bene-fits and challenges associated with implementing game elements into corporate training pro-cesses are analysed. The practical part proposes a specific computer game (gamification) de-signed to effectively develop selected skills, considering current corporate training needs. The primary aim of the thesis is to demonstrate how gamification can enhance motivation, engage-ment, and the effectiveness of educational activities within a corporate environment.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGamifikacecze
dc.subjectGame-Based Learningcze
dc.subjectfiremní vzdělávánícze
dc.subjectrozvoj dovednostícze
dc.subjectmotivace zaměstnan-cůcze
dc.subjectherní prvkycze
dc.subjectteorie flowcze
dc.subjectteorie sebedeterminacecze
dc.subjectsociální učenícze
dc.subjectzkušenostní učenícze
dc.subjectsimulační hrycze
dc.subjectvzdělávací technologiecze
dc.subjectstrategický management lidských zdrojůcze
dc.subjectnávratnost investiccze
dc.subjectherní designcze
dc.subjectadaptivní učenícze
dc.subjectvzdělávací platformycze
dc.subjectměkké dovednosticze
dc.subjectGamificationeng
dc.subjectGame-Based Learningeng
dc.subjectcorporate trainingeng
dc.subjectskill developmenteng
dc.subjectemployee motiva-tioneng
dc.subjectgame elementseng
dc.subjectflow Theoryeng
dc.subjectself-determination theoryeng
dc.subjectsocial learningeng
dc.subjectexperiential Learn-ingeng
dc.subjectsimulation gameseng
dc.subjecteducational technologyeng
dc.subjectvirtual simulationseng
dc.subjectstrategic human resource managementeng
dc.subjectreturn on investment (ROI)eng
dc.subjectgame designeng
dc.subjectadaptive learningeng
dc.subjecteducational plat-formseng
dc.subjectsoft skillseng
dc.titleGamifikace ve firemním vzdělávánícze
dc.titleGamification in Company Trainingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-10
dc.contributor.refereeTomešková Kateřina
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record