ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gamifikace ve firemním vzdělávání

Gamification in Company Training

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Adam Poláček
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Tomešková Kateřina
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2025-06-10



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou gamifikace ve firemním vzdělávání a jejím využitím pro konkrétní rozvoj dovedností zaměstnanců. Teoretická část práce je zaměřena na obecné vymezení pojmu gamifikace, historický kontext, základní psychologické a motivační aspekty a na porovnání konceptů Game-Based Learningu a gamifikovaného vzdělávání. Dále jsou analy-zovány přínosy a problémy spojené s implementací herních prvků do firemního vzdělávacího procesu. Praktická část obsahuje návrh konkrétní počítačové hry (gamifikace) určené k efektivnímu rozvoji vybraných dovedností, přičemž zohledňuje aktuální potřeby firemního vzdělávání. Hlavním cílem práce je ukázat, jak lze prostřednictvím gamifikace zvýšit motivaci, angažovanost a efektivitu vzdělávacích aktivit ve firemním prostředí.
 
This bachelor's thesis addresses the topic of gamification in corporate training and its applica-tion for the development of specific employee skills. The theoretical part focuses on the general definition of gamification, its historical context, fundamental psychological and motivational aspects, and compares Game-Based Learning with gamification training. Additionally, the bene-fits and challenges associated with implementing game elements into corporate training pro-cesses are analysed. The practical part proposes a specific computer game (gamification) de-signed to effectively develop selected skills, considering current corporate training needs. The primary aim of the thesis is to demonstrate how gamification can enhance motivation, engage-ment, and the effectiveness of educational activities within a corporate environment.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/122860
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (2.280Mb)
PLNY_TEXT (1.391Mb)
POSUDEK (216.0Kb)
POSUDEK (232.4Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Umělá inteligence ve zdravotnictví 

    Autor: Dalibor Čápek; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zdvořák Pavel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
    Diplomová práce se věnuje využití umělé inteligence ve zdravotnictví. Pojem umělá inteligence se objevuje stále více v souvislosti s dopady na různá odvětví. Cílem práce je zaměřit se na vývoj umělé inteligence ve zdravotnictví ...
  • Hluboké učení pro autonomní off-road řízení v simulaci 

    Autor: Valentin Jacques; Vedoucí práce: Zimmermann Karel; Oponent práce: Ecorchard Gaël Pierre Marie
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-18)
    This thesis presents different ways to make a car autonomous. We will use the power of machine learning and neural network to ?teach? a car how to drive autonomously in an off-road environment by using only a minimum set ...
  • Hledání leptoquarků pomocí strojového učení v datech z CERN ATLAS experiment 

    Autor: Lukáš Viceník; Vedoucí práce: Sopczak André; Oponent práce: Petousis Vlasios
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
    V této práci vylepšíme hodnotu cross-section limitu pro párovou produkci ska-lárních Leptokvarků třetí generace při roz-padu na top quark a τ -lepton. Událost je vybrána pokud obsahuje dva lehké leptony (elektron nebo muon) ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV