Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan for the University Hockey Team



dc.contributor.advisorMakovský Petr
dc.contributor.authorAnna Babková
dc.date.accessioned2025-06-05T13:51:52Z
dc.date.available2025-06-05T13:51:52Z
dc.date.issued2025-05-31
dc.identifierKOS-1244032982905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122494
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro univerzitní hokejový tým ČVUT Engineers Prague. Cílem práce je navrhnout strategii, která povede ke zvýšení povědomí o týmu, posílení jeho fanouškovské základny a zlepšení marketingové komunikace napříč univerzitním prostředím. Teoretická část se věnuje základním principům sportovního marketingu, marketingového mixu a analytických nástrojů využívaných při strategickém plánování. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingových aktivit týmu, zahrnující práci se sociálními sítěmi, spolupráci s partnery, merchandising a sponzoring. Součástí práce je i dotazníkové šetření mezi fanoušky, které poskytuje cenné poznatky o jejich nákupním chování a postojích k týmu. Na základě těchto analýz je vytvořen návrh konkrétních marketingových kroků a doporučení, která mohou týmu pomoci posílit jeho postavení mezi univerzitními sportovními kluby v České republice.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the development of a marketing plan for the university ice hockey team ČVUT Engineers Prague. The aim of the thesis is to propose a strategy that will increase awareness of the team, strengthen its fan base, and improve marketing communication within the university environment. The theoretical part deals with the fundamental principles of sports marketing, the marketing mix, and analytical tools used in strategic planning. The practical part analyses the current state of the team's marketing activities, including social media presence, cooperation with partners, merchandising, and sponsorship. The thesis also includes a fan survey, which provides valuable insights into consumer behavior and attitudes towards the team. Based on these findings, a set of specific marketing actions and recommendations is proposed to help the team enhance its position among university sports clubs in the Czech Republic.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSportovní marketingcze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectuniverzitní sportcze
dc.subjecthokejcze
dc.subjectsportovní klubcze
dc.subjectSports marketingeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectuniversity sporteng
dc.subjectice hockeyeng
dc.subjectsports clubeng
dc.titleMarketingový plán univerzitního hokejového týmucze
dc.titleMarketing Plan for the University Hockey Teameng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-05
dc.contributor.refereeNárožný Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam