Zobrazit minimální záznam

Artificial Intelligence as a Key to Innovation in Medical Technology Marketing



dc.contributor.advisorKnihová Ladislava
dc.contributor.authorMatyáš Kolář
dc.date.accessioned2025-06-02T10:51:54Z
dc.date.available2025-06-02T10:51:54Z
dc.date.issued2025-05-28
dc.identifierKOS-1243629895305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122270
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím umělé inteligence v marketingu firem působících v oblasti zdravotnické techniky. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak firmy v tomto odvětví přistupují k marketingové komunikaci s využitím AI a jaké nástroje přitom využívají. V práci jsou popsány základní teoretické pojmy související s B2B marketingem, zdravotnickou technikou a digitálními technologiemi, především generativní umělou inteligencí. Součástí práce je také přehled marketingových nástrojů a přístupů, které AI umožňuje například tvorba obsahu, personalizace sdělení nebo jazykové modely. Praktická část práce zahrnuje kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím online dotazníkového šetření mezi pracovníky z oboru zdravotnické techniky. Na základě provedené analýzy byla navržena doporučení pro efektivnější využití umělé inteligence v marketingové komunikaci zdravotnických firem.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the use of artificial intelligence in the marketing strategies of companies operating in the field of medical technology. The aim of the thesis is to identify how these companies approach marketing communication using AI and which tools they implement. The thesis outlines key theoretical concepts related to B2B marketing, medical technologies, and digital innovations, with a particular emphasis on generative artificial intelligence. It also provides an overview of AI-based marketing tools and approaches, such as content creation, message personalization, and language models. The practical part includes a quantitative research study conducted via an online questionnaire among professionals in the medical technology sector. Based on the analysis, recommendations have been proposed to improve the effective use of AI in the marketing communication of medical technology companies.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautomatizace marketingucze
dc.subjectB2B komunikacecze
dc.subjectdatová analytika v marketingucze
dc.subjectedukace zákazníkůcze
dc.subjectinovace v marketingucze
dc.subjectmarketing zdravotnické technikycze
dc.subjectnástroje umělé inteligencecze
dc.subjectobsahový marketingcze
dc.subjectpersonalizace obsahucze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectmarketing automationeng
dc.subjectB2B communicationeng
dc.subjectdata analytics in marketingeng
dc.subjectcustomer educationeng
dc.subjectinnovation in marketingeng
dc.subjecthealthcare technology marketingeng
dc.subjectartificial intelligence toolseng
dc.subjectcontent marketingeng
dc.subjectcontent personalizationeng
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.titleUmělá inteligence jako klíč k inovacím v marketingu zdravotnické technikycze
dc.titleArtificial Intelligence as a Key to Innovation in Medical Technology Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-02
dc.contributor.refereeMontenero Vincent Blaise
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam