Zobrazit minimální záznam

Evaluation of rail-track monitoring



dc.contributor.advisorFoglar Marek
dc.contributor.authorMatyáš Kuba
dc.date.accessioned2025-02-07T23:55:19Z
dc.date.available2025-02-07T23:55:19Z
dc.date.issued2025-02-07
dc.identifierKOS-1246667101005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/121098
dc.description.abstractHlavním cílem této práce byla analýza chování bezstykové koleje na vybraných mostních objektech. Zkoumané objekty se nacházejí na trati TÚ 1701 Česká Velenice (mimo) Benešov u Prahy (mimo) a 2401 Hohenau (ŐBB) (včetně) Přerov (mimo). Veškerá analyzovaná data byla získána z monitoringu. v rámci práce byly vybrány zkoumané dny a stanoven podélný odpor koleje pro nezatíženou kolej. Pro každý most byl vytvořen model představující interakci bezstykové koleje a mostu. Součástí práce bylo také stanovení efektivního součinitele teplotní roztažnosti pro vyhodnocené dny.cze
dc.description.abstractThe main objective of this thesis was to analyze the behavior of continuous welded rail on selected bridge structures. The examined structures are located on railway line TÚ 1701 Česká Velenice (excluding) Benešov u Prahy (excluding) and 2401 Hohenau (ŐBB) (including) Přerov (excluding). All analyzed data were obtained from monitoring. As part of the work, specific days were selected for analysis, and the longitudinal resistance of the rail for an unloaded track was determined. For each bridge, a model representing the interaction between the continuous welded rail and the bridge was created. The thesis also included the determination of the effective coefficient of thermal expansion for the analyzed days.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPodélný odpor kolejecze
dc.subjectbezstyková kolejcze
dc.subjectmostcze
dc.subjectnapětícze
dc.subjectposuncze
dc.subjectmonitoringcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmodelcze
dc.subjectkolejové ložecze
dc.subjectinterakcecze
dc.subjectLongitudinal rail resistanceeng
dc.subjectcontinuous welded raileng
dc.subjectbridgeeng
dc.subjectstresseng
dc.subjectdisplacementeng
dc.subjectmonitoringeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmodeleng
dc.subjecttrack bedeng
dc.subjectinteractioneng
dc.titleOvěření hodnot odporů kolejového lože na základě vyhodnocení monitoringu bezstykové kolejecze
dc.titleEvaluation of rail-track monitoringeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2025-02-07
dc.contributor.refereeBláha Filip
theses.degree.disciplineInženýrské konstrukcecze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrství - konstrukce a dopravní stavbycze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam