ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ověření hodnot odporů kolejového lože na základě vyhodnocení monitoringu bezstykové koleje

Evaluation of rail-track monitoring

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Matyáš Kuba
Vedoucí práce
Foglar Marek
Oponent práce
Bláha Filip
Studijní obor
Inženýrské konstrukce
Studijní program
Stavební inženýrství - konstrukce a dopravní stavby
Instituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcí
Obhájeno
2025-02-07



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této práce byla analýza chování bezstykové koleje na vybraných mostních objektech. Zkoumané objekty se nacházejí na trati TÚ 1701 Česká Velenice (mimo) Benešov u Prahy (mimo) a 2401 Hohenau (ŐBB) (včetně) Přerov (mimo). Veškerá analyzovaná data byla získána z monitoringu. v rámci práce byly vybrány zkoumané dny a stanoven podélný odpor koleje pro nezatíženou kolej. Pro každý most byl vytvořen model představující interakci bezstykové koleje a mostu. Součástí práce bylo také stanovení efektivního součinitele teplotní roztažnosti pro vyhodnocené dny.
 
The main objective of this thesis was to analyze the behavior of continuous welded rail on selected bridge structures. The examined structures are located on railway line TÚ 1701 Česká Velenice (excluding) Benešov u Prahy (excluding) and 2401 Hohenau (ŐBB) (including) Přerov (excluding). All analyzed data were obtained from monitoring. As part of the work, specific days were selected for analysis, and the longitudinal resistance of the rail for an unloaded track was determined. For each bridge, a model representing the interaction between the continuous welded rail and the bridge was created. The thesis also included the determination of the effective coefficient of thermal expansion for the analyzed days.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/121098
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (236.5Kb)
POSUDEK (215.8Kb)
PLNY_TEXT (17.82Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11133 [486]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV