Ověření hodnot odporů kolejového lože na základě vyhodnocení monitoringu bezstykové koleje
Evaluation of rail-track monitoring
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Matyáš Kuba
Vedoucí práce
Foglar Marek
Oponent práce
Bláha Filip
Studijní obor
Inženýrské konstrukceStudijní program
Stavební inženýrství - konstrukce a dopravní stavbyInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2025-02-07Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této práce byla analýza chování bezstykové koleje na vybraných mostních objektech. Zkoumané objekty se nacházejí na trati TÚ 1701 Česká Velenice (mimo) Benešov u Prahy (mimo) a 2401 Hohenau (ŐBB) (včetně) Přerov (mimo). Veškerá analyzovaná data byla získána z monitoringu. v rámci práce byly vybrány zkoumané dny a stanoven podélný odpor koleje pro nezatíženou kolej. Pro každý most byl vytvořen model představující interakci bezstykové koleje a mostu. Součástí práce bylo také stanovení efektivního součinitele teplotní roztažnosti pro vyhodnocené dny. The main objective of this thesis was to analyze the behavior of continuous welded rail on selected bridge structures. The examined structures are located on railway line TÚ 1701 Česká Velenice (excluding) Benešov u Prahy (excluding) and 2401 Hohenau (ŐBB) (including) Přerov (excluding). All analyzed data were obtained from monitoring. As part of the work, specific days were selected for analysis, and the longitudinal resistance of the rail for an unloaded track was determined. For each bridge, a model representing the interaction between the continuous welded rail and the bridge was created. The thesis also included the determination of the effective coefficient of thermal expansion for the analyzed days.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [486]