Umělá inteligence pro hru Inpemo
AI for computer game Inpemo
dc.contributor.advisor | Malec Oldřich | |
dc.contributor.author | Tomáš Bohuslav | |
dc.date.accessioned | 2025-02-06T23:52:24Z | |
dc.date.available | 2025-02-06T23:52:24Z | |
dc.date.issued | 2025-02-06 | |
dc.identifier | KOS-1179143638005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/121005 | |
dc.description.abstract | Cíl této práce je poruzumění a implementace jednoduchého AI, které bude schopno hrát počítačovou hru Inpemo. Práce představuje překážky imple-mentace AI a jejich řešení nejen ve hře Inpemo. Implementační část využívá funkce a výhody Unreal Enginu 5, aby zůstala v souladu se správnými de-signovými patterny. Závěr práce vyhodnocuje výsledky a zpětnou vazbu od lidských hráčů, kteří hráli hru s naimplementovanými AI boty. | cze |
dc.description.abstract | Goal of the thesis is to research and implement a simple AI that will be able to play a computer game Inpemo. Thesis summarizes AI implementation difficulties and solutions in other Inpemo like games. Implementation part uses features and benefits of Unreal Engine 5 to maintain proper patterns of software design and engineering. Evaluation part discusses results and feedback from human players who played the game with implemented AI bots. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | AI | cze |
dc.subject | Unreal Engine | cze |
dc.subject | multiplayer | cze |
dc.subject | stavové stromy | cze |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | AI | eng |
dc.subject | Unreal Engine | eng |
dc.subject | multiplayer | eng |
dc.subject | state trees | eng |
dc.title | Umělá inteligence pro hru Inpemo | cze |
dc.title | AI for computer game Inpemo | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Šimeček Ivan | |
theses.degree.discipline | Softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 18102 [1094]