Umělá inteligence pro hru Inpemo
AI for computer game Inpemo
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Bohuslav
Vedoucí práce
Malec Oldřich
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cíl této práce je poruzumění a implementace jednoduchého AI, které bude schopno hrát počítačovou hru Inpemo. Práce představuje překážky imple-mentace AI a jejich řešení nejen ve hře Inpemo. Implementační část využívá funkce a výhody Unreal Enginu 5, aby zůstala v souladu se správnými de-signovými patterny. Závěr práce vyhodnocuje výsledky a zpětnou vazbu od lidských hráčů, kteří hráli hru s naimplementovanými AI boty. Goal of the thesis is to research and implement a simple AI that will be able to play a computer game Inpemo. Thesis summarizes AI implementation difficulties and solutions in other Inpemo like games. Implementation part uses features and benefits of Unreal Engine 5 to maintain proper patterns of software design and engineering. Evaluation part discusses results and feedback from human players who played the game with implemented AI bots.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1094]