ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Umělá inteligence pro hru Inpemo

AI for computer game Inpemo

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Tomáš Bohuslav
Vedoucí práce
Malec Oldřich
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cíl této práce je poruzumění a implementace jednoduchého AI, které bude schopno hrát počítačovou hru Inpemo. Práce představuje překážky imple-mentace AI a jejich řešení nejen ve hře Inpemo. Implementační část využívá funkce a výhody Unreal Enginu 5, aby zůstala v souladu se správnými de-signovými patterny. Závěr práce vyhodnocuje výsledky a zpětnou vazbu od lidských hráčů, kteří hráli hru s naimplementovanými AI boty.
 
Goal of the thesis is to research and implement a simple AI that will be able to play a computer game Inpemo. Thesis summarizes AI implementation difficulties and solutions in other Inpemo like games. Implementation part uses features and benefits of Unreal Engine 5 to maintain proper patterns of software design and engineering. Evaluation part discusses results and feedback from human players who played the game with implemented AI bots.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/121005
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (9.253Mb)
PRILOHA (9.009Mb)
POSUDEK (42.57Kb)
POSUDEK (46.54Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18102 [1094]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV