Zobrazit minimální záznam

VR, AR and Simulation in Teaching Technical Subject



dc.contributor.advisorVaněček David
dc.contributor.authorOndřej Šedivý
dc.date.accessioned2025-02-02T23:52:35Z
dc.date.available2025-02-02T23:52:35Z
dc.date.issued2025-02-02
dc.identifierKOS-1241008837105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/120729
dc.description.abstractSe stále se zvyšujícím zapojením výpočetní techniky do výuky, dochází v některých oborech k využití virtuální reality, rozšířené reality a simulací k výuce odborných předmětů a v odborném výcviku. Jedná se především o seznámení s pracovním prostředím, pracovními prostředky a posloupností pracovních činností. Cílem práce je určit některé didaktické procesy, ve kterých je možné tyto technologie využít. Porovnat je s dalšími didaktickými prostředky a metodami. Pokusit se definovat hranice využití ve výuce a přínos v některých vybraných činností z reálné praxe dotazováním zainteresovaných osob z řad pedagogů i vyučovaných osob.cze
dc.description.abstractWith the ever-increasing involvement of computer technology in teaching, virtual reality, augmented reality and simulations are being used in some fields to teach professional subjects and in professional training. It is primarily about getting to know the working environment, working tools and the sequence of work activities. The goal of the thesis is to determine some didactic processes in which these technologies can be used. Tu compare them with other didactic means and methods. Tu try to define the limits of use in teaching and the benefit in some selected activities from real practice by interviewing interested people from the ranks of pedagogues and taught persons.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectrozšířená realitacze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectodborná výukacze
dc.subjectodborný výcvikcze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectsvařovánícze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectaugmented realityeng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectprofessional teachingeng
dc.subjectprofessional trainingeng
dc.subjectdidacticseng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectweldingeng
dc.titleVirtuální realita, rozšířená realita a simulace ve výuce odborných předmětů a odborného výcvikucze
dc.titleVR, AR and Simulation in Teaching Technical Subjecteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKříž Jaroslav
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam