ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra řídicí techniky
  • Bakalářské práce - 13135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra řídicí techniky
  • Bakalářské práce - 13135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modifikace MVP algoritmu s využitím polynomiálních trajektorií

MVP algorithm modification using polynomial paths

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Hadraba
Vedoucí práce
Haniš Tomáš
Oponent práce
Boháč Marek
Studijní program
Kybernetika a robotika
Instituce přidělující hodnost
katedra řídicí techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Plánování trajektorií pro autonomní vozidla představuje klíčocou výzvu v oblasti inteligentnich dopravních systémů, kde je nutné zajistit generování bezpečných, plynulých a proveditelných trajektorií v reálném čase. Tato práce se zabývá implementací modifikace již existujícího (MVP) algoritmu. Tato modifikace spočívá v použití polynomiálních trajektorií vytvářených pod omezením křivosti s ohledem na koeficient tření povrchu. Vyvinutý algoritmus je porovnán s již existujícím algoritmem a následně je ověřen v několika různých testovacích případech.
 
Path planning for autonomous vehicles remains a central challenge in intelligent transportation systems, requiring algorithms that can efficiently generate safe, smooth, and feasible paths in real time. This thesis deals with implementing modifications to an already existing minimum-violation planning (MVP) algorithm. This modification is based on polynomial paths constructed under curvature constraints considering the surface friction coefficient. The developed algorithm is compared to the already existing algorithm and is then verified in several different test case scenarios.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/120286
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.709Mb)
POSUDEK (252.3Kb)
POSUDEK (222.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13135 [494]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV