ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 14118
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 14118
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Model neuronové sítě s využitím zpětné vazby

Neural Network Model Using Reinforcement Learning

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Nichita Vatamaniuc
Vedoucí práce
Liška Tomáš
Oponent práce
Virius Miroslav
Studijní obor
Aplikace softwarového inženýrství
Studijní program
Aplikace přírodních věd
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství
Obhájeno
2020-09-02



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Díky velkému pokroku ve výkonnosti počítač v posledních letech rozvoj umělé inteligence a zájem o její využívání exponenciálně stoupá. Spousta algoritmů strojového učení byla vymyšlena už v minulém století, ale používaní těchto algoritmů bylo omezeno výkonností počítače·. Jedním z perspektivních a zajímavých algoritmů je algoritmus zpětnovazebního učení, který například dokáže naučit neuronovou síť hrát určité videohry na základě minimální informace, jak ukázal tým DeepMind na příkladě her Atari 2600. Tato práce se zabývá výzkumem současných algoritmů strojového učení, implementací neuronové sítě na základě algoritmu zpětnovazebního učení a aplikace naučeného modelu na jednoduchých videohrách
 
With great advances in computer performance in recent years the interest and development of artificial intelligence grows exponentially. Contrary to popular belief, a lot of machine learning algorithms were invented in the last century, but application of them was bounded by computers performance. An example of a perspective and interesting algorithms is Reinforcement learning, that can train neural networks to play some video games on the basis of minimal information like was demonstrated by DeepMind team with the example of Atari 2600 games. This paper focuses on researching contemporary algorithms of Machine Learning, implementing a neural network based on Reinforcement Learning and applying a trained model on simple video games
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/119382
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.186Mb)
POSUDEK (65.87Kb)
POSUDEK (128.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 14118 [60]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV