Show simple item record

Neural Network Model Using Reinforcement Learning



dc.contributor.advisorLiška Tomáš
dc.contributor.authorNichita Vatamaniuc
dc.date.accessioned2024-11-20T10:51:38Z
dc.date.available2024-11-20T10:51:38Z
dc.date.issued2020-08-28
dc.identifierKOS-878878554005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/119382
dc.description.abstractDíky velkému pokroku ve výkonnosti počítač v posledních letech rozvoj umělé inteligence a zájem o její využívání exponenciálně stoupá. Spousta algoritmů strojového učení byla vymyšlena už v minulém století, ale používaní těchto algoritmů bylo omezeno výkonností počítače·. Jedním z perspektivních a zajímavých algoritmů je algoritmus zpětnovazebního učení, který například dokáže naučit neuronovou síť hrát určité videohry na základě minimální informace, jak ukázal tým DeepMind na příkladě her Atari 2600. Tato práce se zabývá výzkumem současných algoritmů strojového učení, implementací neuronové sítě na základě algoritmu zpětnovazebního učení a aplikace naučeného modelu na jednoduchých videohráchcze
dc.description.abstractWith great advances in computer performance in recent years the interest and development of artificial intelligence grows exponentially. Contrary to popular belief, a lot of machine learning algorithms were invented in the last century, but application of them was bounded by computers performance. An example of a perspective and interesting algorithms is Reinforcement learning, that can train neural networks to play some video games on the basis of minimal information like was demonstrated by DeepMind team with the example of Atari 2600 games. This paper focuses on researching contemporary algorithms of Machine Learning, implementing a neural network based on Reinforcement Learning and applying a trained model on simple video gameseng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZpětnovazební učenícze
dc.subjectQ-učenícze
dc.subjectTensorFlowcze
dc.subjectMarkovův rozhodovacíprocescze
dc.subjectvideohracze
dc.subjectReinforcement learningeng
dc.subjectQ-learningeng
dc.subjectTensorFloweng
dc.subjectMarkov DecisionProcesseng
dc.subjectvideo gameeng
dc.titleModel neuronové sítě s využitím zpětné vazbycze
dc.titleNeural Network Model Using Reinforcement Learningeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.contributor.refereeVirius Miroslav
theses.degree.disciplineAplikace softwarového inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeAplikace přírodních vědcze


Files in this item




This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record