Show simple item record

Event Marketing in a Selected Company



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorNgomy Stránská
dc.date.accessioned2024-08-31T22:53:34Z
dc.date.available2024-08-31T22:53:34Z
dc.date.issued2024-08-31
dc.identifierKOS-1240439013405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/117395
dc.description.abstractBakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. Popisuje základní pilíře k realizaci úspěšného eventu. V praktické části se práce zaměřuje na event marketing ve firmě EEZY Events & Education. Významnou část praktické části tvoří odborný kongres Setkání 4 krajů. Reflektováním organizace odborného kongresu ředitelem a hosty odborného kongresu se zjistí, zda byl kongres úspěšný a jaké změny musí případně provést pro zkvalitnění dalšího ročníku kongresu.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focused on event marketing is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in general, event marketing in particular, and ultimately the implementation of event marketing. It describes the fundamental pillars for the successful realization of an event. In the practical part, the thesis focuses on event marketing within the company EEZY Events & Education. A significant portion of the practical section consists of the professional congress "Setkání 4 krajů". By reflecting on the organization of the professional congress by the director and the congress attendees, it will be determined whether the congress was successful and what changes, if any, need to be made to enhance the quality of future editions of the congress.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectevent marketingcze
dc.subjectrealizacecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjecteventcze
dc.subjectSetkání 4 krajůcze
dc.subjectEEZY Events & Educationcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectevent marketingeng
dc.subjectimplementationeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjecteventeng
dc.subjectSetkání 4 krajůeng
dc.subjectEEZY Events & Educationeng
dc.titleEvent marketing ve vybrané společnosticze
dc.titleEvent Marketing in a Selected Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record