ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Diplomové práce - 12122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Diplomové práce - 12122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mechanika letu multikoptéry

Flight mechanics of multicopter

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Matěj Voldán
Vedoucí práce
Klesa Jan
Oponent práce
Demovič Daniel
Studijní obor
Letadla a bezpilotní systémy
Studijní program
Letectví a kosmonautika
Instituce přidělující hodnost
ústav letadlové techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá mechanikou letu kvadrokoptéry. Po analýze rotoru a principu visu je stanoven potřebný výkon ve visu pro tři typy vrtulí. Dále je numericky řešena závislost potřebného výkonu na rychlosti dopředného letu s ohledem na hmotnost a letovou hladinu. Výsledkem práce je sestavení programu pro výpočet výkonů.
 
This master’s thesis deals with the flight mechanics of quadcopter. After rotor analysis and the principles of hover, the required power in the hover is determined for three types of propellers. Then the dependence of the required power on the forward flight speed is numerically solved with respect to the mass and flight level. The result of the work is the development of program for the calculation of performance.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115937
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (7.243Mb)
PRILOHA (508.2Kb)
POSUDEK (652.1Kb)
POSUDEK (213.1Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12122 [162]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV