Zobrazit minimální záznam

Real time rendering of 3D graphics using advanced texture models.



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorZdeněk Nejedlý
dc.date.accessioned2024-06-19T09:54:15Z
dc.date.available2024-06-19T09:54:15Z
dc.date.issued2024-06-15
dc.identifierKOS-1240469257205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115690
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá použití pokročilých texturálních materiálových modelů pro renderování v~reálném čase. V teoretické části popisuje různé materiálové modely a člení je podle zjednodušujících předpokladů. Dále se věnuje pojmům z pole real-time renderingu. V praktické části předkládá návrh real-time rendereru a debatuje nad integrací materiálového modelu BTF. Tento návrh je částečně implementován jako prototyp a pomocí něj je vytvořena aplikace pro renderování BTF materiálů. V závěru práce je tento prototyp porovnán s konvenčními postupy.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis explores the use of advanced textural material models for real-time rendering. The theoretical part describes different material models and classifies them according to~simplifying assumptions. It also discusses concepts from the field of real-time rendering. In~the practical part, it presents a design of a real-time renderer and discusses possible integration of a~BTF material model. This proposal is partially implemented as a prototype and used to create an application for rendering BTF materials. The paper concludes by comparing this prototype with conventional approaches.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectreal-time renderovánícze
dc.subjectBTFcze
dc.subjectobousměrná texturová funkcecze
dc.subjectrenderercze
dc.subjectmateriálový modelcze
dc.subjectrenderovací systémcze
dc.subjectreal-time renderingeng
dc.subjectBTFeng
dc.subjectbidirectional texture functioneng
dc.subjectrenderereng
dc.subjectmaterial modeleng
dc.subjectrendering systemeng
dc.titleReal time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů.cze
dc.titleReal time rendering of 3D graphics using advanced texture models.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFilip Jiří
theses.degree.disciplinePočítačová grafika 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam