Real time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů.
Real time rendering of 3D graphics using advanced texture models.
dc.contributor.advisor | Richtr Radek | |
dc.contributor.author | Zdeněk Nejedlý | |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T09:54:15Z | |
dc.date.available | 2024-06-19T09:54:15Z | |
dc.date.issued | 2024-06-15 | |
dc.identifier | KOS-1240469257205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/115690 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce zkoumá použití pokročilých texturálních materiálových modelů pro renderování v~reálném čase. V teoretické části popisuje různé materiálové modely a člení je podle zjednodušujících předpokladů. Dále se věnuje pojmům z pole real-time renderingu. V praktické části předkládá návrh real-time rendereru a debatuje nad integrací materiálového modelu BTF. Tento návrh je částečně implementován jako prototyp a pomocí něj je vytvořena aplikace pro renderování BTF materiálů. V závěru práce je tento prototyp porovnán s konvenčními postupy. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis explores the use of advanced textural material models for real-time rendering. The theoretical part describes different material models and classifies them according to~simplifying assumptions. It also discusses concepts from the field of real-time rendering. In~the practical part, it presents a design of a real-time renderer and discusses possible integration of a~BTF material model. This proposal is partially implemented as a prototype and used to create an application for rendering BTF materials. The paper concludes by comparing this prototype with conventional approaches. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | real-time renderování | cze |
dc.subject | BTF | cze |
dc.subject | obousměrná texturová funkce | cze |
dc.subject | renderer | cze |
dc.subject | materiálový model | cze |
dc.subject | renderovací systém | cze |
dc.subject | real-time rendering | eng |
dc.subject | BTF | eng |
dc.subject | bidirectional texture function | eng |
dc.subject | renderer | eng |
dc.subject | material model | eng |
dc.subject | rendering system | eng |
dc.title | Real time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů. | cze |
dc.title | Real time rendering of 3D graphics using advanced texture models. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Filip Jiří | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika 2021 | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1724]