ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Information Technology
  • Department of Software Engineering
  • Bachelor Theses - 18102
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Information Technology
  • Department of Software Engineering
  • Bachelor Theses - 18102
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Identifikace gest a provádění kouzel ve virtuální realitě

Identification of Gestures and Performing Magic in Virtual Reality

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Jakub Vosička
Supervisor
Klán Petr
Opponent
Friebel Ludvík
Field of study
Webové a softwarové inženýrství
Study program
Informatika, platnost do 2024
Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrství



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem bakalářské práce je analizovat již existujících VR hry, s cílem navrhnout a implementovat mechaniky pro sesílání alespoň 3 kouzel v herním prostředí VR. Práce analizuje úspěšné VR tituly, jako jsou Waltz of The Wizards, The Wizards, The Wizards Dark Times a War of Wizards. Výsledný interaktivní svět je realizován v herním enginu Unity, využívají jazyk C# a pomocí modelů vytvořených v Blender.
 
The goal of this bachelor thesis is to analyze existing VR games in order to design and implement mechanics for casting at least 3 spells in the VR gaming environment. The thesis examines successful VR titles such as Waltz of The Wizards, The Wizards, The Wizards Dark Times, and War of Wizards. The resulting interactive world was realized in the Unity game engine, utilizing the C# language and models created in Blender.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115670
View/Open
PLNY_TEXT (2.541Mb)
POSUDEK (47.88Kb)
POSUDEK (49.61Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV