Zobrazit minimální záznam

Identification of Gestures and Performing Magic in Virtual Reality



dc.contributor.advisorKlán Petr
dc.contributor.authorJakub Vosička
dc.date.accessioned2024-06-19T09:53:12Z
dc.date.available2024-06-19T09:53:12Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifierKOS-1201011511405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115670
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analizovat již existujících VR hry, s cílem navrhnout a implementovat mechaniky pro sesílání alespoň 3 kouzel v herním prostředí VR. Práce analizuje úspěšné VR tituly, jako jsou Waltz of The Wizards, The Wizards, The Wizards Dark Times a War of Wizards. Výsledný interaktivní svět je realizován v herním enginu Unity, využívají jazyk C# a pomocí modelů vytvořených v Blender.cze
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to analyze existing VR games in order to design and implement mechanics for casting at least 3 spells in the VR gaming environment. The thesis examines successful VR titles such as Waltz of The Wizards, The Wizards, The Wizards Dark Times, and War of Wizards. The resulting interactive world was realized in the Unity game engine, utilizing the C# language and models created in Blender.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtuální realita (VR)cze
dc.subjectmagiecze
dc.subjectVR hracze
dc.subjectsesílání kouzelcze
dc.subjectgestická interakcecze
dc.subjectUnity Enginecze
dc.subjectC#cze
dc.subjectBlendercze
dc.subjectvirtual reality (VR)eng
dc.subjectmagiceng
dc.subjectVR gameeng
dc.subjectmagic castingeng
dc.subjectgestural interactioneng
dc.subjectUnity Engineeng
dc.subjectC#eng
dc.subjectBlendereng
dc.titleIdentifikace gest a provádění kouzel ve virtuální realitěcze
dc.titleIdentification of Gestures and Performing Magic in Virtual Realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFriebel Ludvík
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika, platnost do 2024cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam