Návrh a implementace prototypu vzdělávací hry Web of Lies
Design and implementation of a prototype of an educational game Web of Lies
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Veronika Mayrichová
Supervisor
Klíma Martin
Opponent
Kubík Aleš
Field of study
Technologie pro multimédia a virtuální realituStudy program
Softwarové inženýrství a technologieInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce analyzuje proces tvorby hry, jejích klíčových prvků a návrhu postav. Na základě této analýzy byla vytvořena 2D vzdělávací hra pro jednoho hráče. Kapitola o návrhu zahrnuje popis hry, herních příběhů a postav, včetně vytvořených ilustrací. Prototyp hry Web of Lies byl implementován v herním enginu Godot, který je stručně analyzován a popsán, a následně kvalitativně testován skupinou hráčů. This thesis analyzes the game development process, its key elements and character design. A 2D educational single-player game was created based on this analysis. The game design chapter includes a description of the game, its stories and characters, including the created illustrations. The prototype of the Web of Lies game was implemented using the Godot game engine and underwent qualitative testing by a group of players.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1123]